Renovering af automatgearkasse i AUDI {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt en audi coupe fra 90, det er en 2,3 20v (7A) med forhjulstræk og automatgear(ASC)
Hvis jeg er uheldigt skal transmitionen også skiftes, og hvis det kan findes, koster det ca 20.000 udover renoveringen af gearkassen....
Jeg har snakket med bk auto i tilst og autogearnord i brønderslev, de er begge lidt dyre, men sikkert også gode. men jeg vil gerne undersøge muglihederne inden jeg beslutter hvad jeg gør.....
Jeg har kigget efter nogen i nordtyskland der kan renover den, men kan ikke finde nogen...????
En anden mulighed jeg har overvejet, er at finde en anden bil i Tyskland, og tage det hele over fra, men det er også en stykke arbejde....???
Løsninger og forslag modtages meget gerne....
På forhånd tak....
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 68 Biler: 3 Emner: 153 Svar: 11.904
Jeg skaffede noget hjem fra USA til en kammerat der lavede en ældre 3-trins automatkasse.
Larmer den eller kan den ikke skifte?
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 43 Svar: 2.691
men prøv at finde PE transmision i GUG . Poul Erik er super flink at snakke med og nok en af de dygtigste ang automat kasser i danmark.
okt 2007
Følgere: 80 Biler: 17 Emner: 185 Svar: 15.214
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 4
Den larmer ikke, men vil ikke skifte.
Når jeg sætter den i drive, virker det som om den kører i 3 gear, og bakgear´et skal findes ude mellem P og bakgear. når den så går i gear, giver det et stort klunk, men kan ellers godt bakke normalt.
Erik p:
Kan det godt passe at han ikke har nogen hjemmeside? eller vil du sende den?
Ellers er jeg stadig interesseret i at høre om nogen konkrete kantakter i nord Tyskland...
Renovering af automatgearkasse i AUDI