{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.632 visninger | Oprettet:

købt tidligere skadet bil {{forumTopicSubject}}

Hey BG
står i den sitiusion at jeg for 5 måneder siden købte en brugt bil ved en toyota forhandler. fik den finanseret igennem toyota hvis det skulle have nogen betydning. men her den anden dag finder jeg ud af at bilen er rådden bag i, altså der er rustet hul i bagagerummet flere stedder nedenunder lygten og hele bilen bredde. og har ikke haft en chance for at se det da den var undervognsbehandlet da jeg købte den, og indeni har den fået noget der ligner noget fuemasse. kontakter så forhandleren og han får den ned på værkstedet. han forklare så at den har haft en skade så hele det bagerste har været skiftet. Men han vil ikke lave det.

hvad har jeg af muligheder,? kan jeg lade handlen gå tilbage, eller skal han lave det? Ringer til fdm imorgen (er medlem) da jeg ikke vil finde mig i at have købt en bil der har haft en skade, og som nu er rustet op bagi.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  købt tidligere skadet bil
  • #1   2. feb 2011 jeg købte en celica engang hos toyota og 4 mdr efter kom der rust i den ene dør i bunden....jeg kørte der ud og de sagde at det skulle laves fordi de havde skrevet der var 0-rust... tror bare du skal prøve at kører der ud. du har et halvt års garenti

• #2   2. feb 2011 Mener forhandleren SKAL oplyse hvis bilen har haft en større skade.

• #3   2. feb 2011 kent V
    jeg har været dernede, og der sagde han at det ikke var noget han ville lave.

Mikkel T
    ja det ville jeg jo os mene.

• #4   2. feb 2011 Hvor gammel er bilen? Hvad gav du for den? og hvad med slutseddelen? står der noget om garanti/aftaler?

• #5   2. feb 2011 jep. det skal han...kig i servicebogen der skal det være noteret...

• #6   2. feb 2011 Sig til ham, at du køre til FDM med den, og de så tager over, så plejer det at gå lidt nemmere.

• #7   2. feb 2011 det er en 93er honda del sol. gav 65000 kr. og jeg fik et halvt års fuld garanti på den.

ved godt at det jo er en halv gammel bil, men er det ikke en skjult fejl når den er helt rådden under undervognsbehandlingen.

• #8   2. feb 2011 eftersom bilen har været forsøgt rep så er det din forhandler der hænger på den da det er en skjult fejl som de har undladt at oplyse om ..som privat SKAL man også oplyse dette... og der er nogen grænser for hvad der er små skader og større .. men ja sig til forhandler du går til FDM enten siger han okay den må jeg æde lige meget hva går du til dem og får dem til at tale din sag smiley det er jo en foringelse af bilens værdi

• #9   2. feb 2011 kent v. tror da aldirg vores plade smede skriver i service bogen at de har rep en skade? men vil da give ret i at forhandleren burde have oplyst det. men hvor går grænsen? min ene dør er blevet skiftet, pga en skade, men den vil jo ikke begynde at ruste eller lign fejl?

• #10   2. feb 2011 Ring til finansieringsselskabet og sig at du ikke har råd til at betale bilen, så må den jo tilbage til forhandleren og du får slettet resten (eller det meste) af beløbet - den er vel købt med en eller anden form for pant i, så forhandleren er sikker på at få sine penge.

• #11   2. feb 2011 grunden til at den er rustet er fordi at det er lavet virkelig ringe sagde de. der er helt rådnet hul der hvor skaden er lavet, men tror ikke det er toyota selv der har reppet skaden, de fortalte mig bare at de kunne se at den havde haft en skade og at det var derfor at den var rådden

• #12   2. feb 2011 nej men det er dem der har solgt dig bilen smiley så må de slås med tidligere ejer igen gå til fdm smiley

• #13   2. feb 2011 tommy c....nej tror heller ikke mange gør det...men ville være det bedste at gøre, hvis det er en større skade...min gamle vectra havde i service bogen, der var lavet en skade ved venstre bag skærm.. men nok kun få biler har det indført

Kommentér på:
købt tidligere skadet bil

Annonce