{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bøder
  • #1   2. feb 2011 tror du får omkring 2000 i bøde og 2 klip...

• #2   2. feb 2011 Afgift fra gul plader til hvid plader

• #3   2. feb 2011 afgift syntes jeg at ha hørt. men er ikke sikker...

• #4   2. feb 2011 jeg så det i station2 hvor de stoppede en i en nyere seat... han fik en bøde på samme beløb som afgiften fra gul til hvide plader og så skulle han oveni betale registreringsafgiften til hvide plader... det vil sige det kostede ham 2xregistreringsafgift fra gul til hvide plader..

• #5   2. feb 2011 TAGET FRA ET ANDET SITE.

"Jeg er blevet stoppet med 4 mennesker i en gulpladebil, hvor to af dem sad
    i varerummet, og jeg fik en bøde på 500,-, og efterfølgede et brev hvor der
    stod at ved gentagende overtrædelser, skulle der betales afgift til
    hvidpladebil !"

Min ældste søn der var politimand har et par gange stoppet den slags
    køretøjer, med samme resultat.

Risikoen for den helt store tur man kan høre om, med afgiftopkrævning,
    kæmpebøder og lign. anser jeg for meget lille.
    Det minder lidt om at køre i en udenlandsk reg. bil, teoretisk set kan det
    gå grueligt galt, men i praksis får man en lille bøde.

• #6   2. feb 2011 Du bliver tvunget til at få den på hvide plader, og den afgift skal du betale + at bøden fra politiet er på samme beløb

også for du sikkert også 2 klip da de ikke er spændt fast

• #7   2. feb 2011 man får da kun klip i kortet hvis der er unge under 15 med i bilen som ikke er fastspændt...?

• #8   2. feb 2011 Det er den største skrøne, den med at bøden er på samme beløb som afgiften. Det koster ca. 500 kr. i bøde eller sådan noget - og så skal man selvfølgelig betale afgiften. Men så må man jo til gengæld også sætte hvide plader på, så pengene er da ikke spildt...

• #9   2. feb 2011 de sagde det kostede 1500kr fordi den heller ikk havde været til syn. men nogen som ved hva afgiften koster det er en gaammel golf 2 fra 87 1,6 disel

• #10   2. feb 2011 Der er vist en minimumsgrænse på 7.500 kr. eller sådan noget, så vidt jeg husker. Men der er jeg mindre sikker.

Hvis det er tilfældet, løber du sikkert i den grænse, da bilen er så gammel. Det er nogle dyre lærepenge, men sådan er livet - du vidste jo, det var ulovligt smiley

Grænsen kan sikkert findes inde på SKAT.dk

Kommentér på:
bøder

Annonce