{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bøder ?
  • #1   22. jan 2012 Ja hvis du stadig kører rundt i et ulovligt køretøj selv om du ved den er ulovlig... selvfølgelig.

Du kan jo bare få det ordnet der er ulovligt, så skriver de ikke flere bøder på det.

Det er jo en bøde og ikke et fripas.

• #2   22. jan 2012 jamen problemet er at jeg fik bøden for at min nummerplade sidder vandret, og det skete 35km. hjemme fra så jeg besluttede mig for at køre hjem og ordne det, men så 100 meter før mit hus blev jeg stoppet igen og fik endnu en selvom jeg forklarede siturationen

• #3   22. jan 2012 Hvorfor helvede sidder din nummerplade vandret.

• #4   22. jan 2012 den kan ikke sidde anderledes pga. front skørtet, det er en supa mrk.4

• #5   22. jan 2012 Så kan der vel laves et specialt beslag eller noget, kan egentlig godt forstå hvorfor du har fået en bøde, 2 gange.

Du måtte hellere ha pillet den af første gang, så havde du ikk fået flere bøder smiley

• #6   22. jan 2012 så får jeg jo for den ikke er der istedet og det er samme takst 1000 kroner smiley de er hjernedøde hvad sådan noget angår

• #7   22. jan 2012 Lad mig lige få den igen....

Du fik en bøde for at din nummerplade sad VANDRET?

Altså: --------- vandret?

• #9   22. jan 2012 Vandret som i overfladen på vandet... FLADT som hvis du ligger dem på et bord, gætter jeg på der menes..

• #10   22. jan 2012 lars M
    Nu kører alle biler jo altså med plader der skal vende lodret.. dvs. pladen står op..

Han kørte med pladen vandret, altså en nummerplade der ligger ned så den ikke kan aflæses.

jolleh 8
    Kan sgu godt forstå at du fik bøder begge gange, kan slet ikke se at du havde regnet med andet...
    Det er da fuldt fortjent.

• #11   22. jan 2012 fortæl mig hvorfor du ikke skulle kunne få 2 bøder ??

ellers kan man jo bare køre 150 på motorvejen, blive stoppet få en bøde, også ellers forsætte med 200 for jeg har allerede fået en så kan jeg ikke få flere ???

det koster og spille smart.

• #12   22. jan 2012 "de er hjernedøde hvad sådan noget angår" - If you won't do time, don't do the crime.

Nu har man jo bestemt at køretøjer der har tilladelse til at køre på vejene skal være udstyret med sådanne skilte, Da det så skal være muligt, for dem der skal opretholde disse regler, at kunne se/aflæse disse skilte selv på afstand, er der jo samtidig bestemt at skiltene skal være placeret lodret, forest og bagerst på bilen. Den bagerste skal enda være oplyst.

Så de har vel bare passet deres arbejde!

smiley

• #13   22. jan 2012 Du gør noget ulovligt 2 gange, så hvorfor skulle du ikke kunne få en bøde 2 gange?

• #14   22. jan 2012 Så hvis jeg slår en i hovedet... får en bøde, går lidt rundt, og slår en igen, så skal jeg bare sige jamen jeg har lige fået en bøde fra da jeg slog ham den anden?

• #15   22. jan 2012 Utroligt at mange kan ikke kan se forskellen på en vandret nummerplade, og køre noget VIRKELIG ulovligt, som at køre 150 på en landevej eller at slå en i hovedet... -.-'
    Du kunne ikke bare forklare politiet at du var blevet stoppet, og at du var på vej hjem for at fixe det?
    Det kunne en ven og jeg engang, da han blev stoppet med uorg xenon.. Vi fik lov til at køre anden gang, uden bøde.. smiley

• #16   22. jan 2012 problemet ligger i at jeg allerede havde sagt til politiet første gang jeg blev stoppet at jeg ville køre hjem og få det ordnet, første gang jeg blev stoppet var 35km. hjemmefra, jeg beslutter mig for at køre direkte hjem og udbedre problemet, jeg køre direkte hjemover ( korteste rute) hvorefter jeg bliver stoppet 100m fra min hoved dør, og får en bøde mere for det samme selvom jeg viser den jeg lige har fået, der er altså ikk tale om at jeg får en bøde om formiddagen og en igen om aften, fik 2 på samme tur, syntes bare det er frækt, men ja de gør jo også bare deres arbejde, men syntes det er åndsvagt at de sagde til mig første gang at jeg skulle køre hjem og fikse det betale 1000kr. og så var det det, og så når jeg ikk engang hen til min værktøjskasse før jeg får en til

• #17   22. jan 2012 De har squ været ret så emsige:( jeg har været ude for noget lignende men jeg vidste dem bøden og forklarede at de gerne måtte komme med op og se jeg fik monteret nummerpladen korrekt. Jeg fik kun 1 bøde ! Synes det lyder vildt du har fået 2 på så kort tid !!

• #18   22. jan 2012 jeg syntes også det er lige at være striks nok, det er sku ikk iorden at jeg ikk får en chance for at komme hjem og sætte den rigtigt

• #19   22. jan 2012 Jeg ville gå videre med det! Forklare dem situationen! Jeg virker til og være den eneste der føler med dig! Håber du får klaret det, satme sure penge!

• #20   22. jan 2012 det er iorden at være panser men en smule med følelse er da ikk for meget at be om

• #21   22. jan 2012 Præcis smiley

• #22   22. jan 2012 Altså hvis han må få bøden to gange, så skal de jo heller ikke lade ham køre videre 1. gang, så kan de i teorien stoppe ham 100 gange på vej hjem..

Hvis de lader ham køre hjem, så er det forhåbentlig så han kan rette op på det..!?

• #23   22. jan 2012 det var også det jeg tænkte ? så har man jo ikk en jordisk chance for hverken at gøre til eller fra

• #24   22. jan 2012 Jo, men så skal de ikke bare give bøden og køre videre UDEN at informere dig at du skal fragte bilen væk på alternativ vis..

Hvis man bliver stoppet med en sprunget pære og får bøde så ringer man jo heller ikke til Falck for at fragte bilen væk..

• #25   27. okt 2012 kan godt følge dig, hvad du mener, men hvordan fanden kan du finde på at køre med den sån.? den skal jo kunne aflæses på 20 meters afstand, som du lære når du tager kørekort.

• #26   27. okt 2012 Tag den i retten. 100%. Du skal ikke betale 2 bøder for samme forseelse under samme køretur. Dommeren vil stensikkert være på din side her - de ikke så firkantede. Pansere er sgu da for dumme en gang imellem

• #27   28. okt 2012 Hold da op hvor er folk smarte at hører på :=) Self er det ikke ok at få en bøde mere på vejen hjem ;( Samme sitiuation som den person der vandt i retten om at man ikke kunne få en p-bøde for samme parkering smiley Der er jo ikke nogen der ringer efter et fejeblad fordi man har fået en bøde for forkert siddende nr-plade.Så skulle politiet jo havde givet ham et køreforbud ved første bøde.Jeg ville helt sikkert klage.

Kommentér på:
bøder ?

Annonce