{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo motor?
  • #1   13. feb 2011 Der sidder et lille klistermærke på skjoldet ved tandremmen hvor der står hvor mange heste den har smiley
    Gør der ihvertfald på min kammerats, han fandt ud af den kun havde 90 heste, den er købt som en 115 hestes smiley

• #2   13. feb 2011 hvad årgang er den?

En mk3 1.8 er standard 125hk uanset udstyr såvidt jeg ved.

1.8 fra 1993-2000 skulle alle gerne være 115hk

Det er kun 1.6 der er 90hk såvidt jeg kan huske.

• #3   13. feb 2011 Hvor gammel er den mondeo ?
    For er det en Mk 1 eller 2 så har en 1,8 115 hk og en 2,0 136 hk

• #4   13. feb 2011 Det er en 2002 MK3...

Men i registreringsattesten står der 110 HK - Og dem med 110 HK på bilbasen ser slet ikke sådan ud indvenigt, eller har alt det ekstraudstyr - Men dem som har 125HK ser magen ud som min - Så er lidt i tvivl.

Men må ud og kigge på den i morgen engang så smiley

• #5   14. feb 2011 Jamen hvad står der ellers ud over Mondeo, Trend, Ambiente eller hvad?

Jeg kan se et par stykker på bilbasen med 110Hk, "hvilket je gikke troede på først" men de er der, og de ligner da umiddelbart alle de andre mk3 både udvendig og indvendig.

• #6   14. feb 2011 Der står ikke hvilken udstyrsmodel de er.
    Men den er sølv inde i ved midterkonsol - Der er varme i forrude, højdejusterbart forsæde, fuldautomatisk klima, læderrat, læderarmlæn, varme i sidespejle, elektronisk børnelås, gardinairbags, og flere andre ting i - Som ikke er i de ambienter på bilbasen. Og ved at Ambiente, Trend, Ghia osv er udstyrsnavne nemlig. smiley

Kommentér på:
Mondeo motor?

Annonce