{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.527 visninger | Oprettet:

Værksteds priser {{forumTopicSubject}}

Var ude og skulle have lavet nogle små ting på bilen på garantien her for ikke så lang tid siden, og skimtede lige over deres værkstedspriser..

Den var på 1295 kr. i times incl moms! Hold da kæft siger jeg bare .. Det jo ikke ligefrem en audi eller mecedes værksted :S

Er priser på jeres værksteder ligeså sindssygt? smiley

Det var forresten et Honda værksted smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værksteds priser
  • #1   24. mar 2011 mener priserne på det værksted jeg arbejde på lagde på omkring 500 med moms. de små lokale ikke mærke værksteder er vist ca. 100 billigere i timen.

• #2   24. mar 2011 fuuu det lyder helt sinsygt men det må da være i stor kbh området ik ?

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #3   24. mar 2011 750 betaler jeg smiley
    Det er mange penge ja, men jeg har det nu også sådan at når man finder sig et værksted man er glad for og som man har tillid til så vil jeg også gerne betale for det smiley

• #4   24. mar 2011 der jeg får lavet bil ligger de på 600kr

• #5   24. mar 2011 Ja, derfor jeg kører til Flensborg, eller laver det selv.
    1250 kr. ved Terminalen.

• #6   24. mar 2011 mener det er 800 kr i timen ved peugeot.

• #7   24. mar 2011 Jeg tager 460 plus moms.

alm. lille værksted, laver alle mærker.

• #8   24. mar 2011 Det ligger 30 km fra KBH, så vil ikke helt sige det er KBH området.. hehe
    .. Her i Roskilde ligger den på 650 + moms..

• #9   24. mar 2011 vi tager 585 + moms for alm personbiler
    750 + moms for 4x4, varevogne, bmw,

• #10   24. mar 2011 Lasse E.. hmm .. rart at vide.. det er der jeg har købt min bil :s hehe

• #12   24. mar 2011 525 + moms ved hyundai i silkeborg (verner mortensen)
    ja det er dyrt men sådan er det jo med de skide biler nu om dage

• #13   24. mar 2011 Men med 5 bilmærker i et bilhus

så er du også tvunget til at købe alverdens special værktøj, og alt mulig andet skrammel man aldrig får brugt, flag, skidt og kanel for at have forhandlingen / service af et mærke.

+ tester udstyr, og meget mere.. bare en tester alene kan nemt rende i 300.000 kr + en månedelig afgift for server terminaler, m.m + så kommer der lige en bon oven i hatten på leje kontrakter årligt hvor man har mulighed for at låne special værktøj igennem importøere (påtvunget) afgifter.

ergo det kan satme hurtigt koste knaster, specielt de dyre mærker

derfor er der ikke noget at sige til timerpisen er derefter..
    Løn til mekaniker, vedligeholdelse, opdatering, overholde alverdens krav. dvs konstant renovering m.m

• #14   24. mar 2011 Bosch i nordjylland: 500-700 alt efter arbejdsopgave. Det er fint nok at betale for det, men mange udskiftninger kan de fleste værksteder jo klare og så synes jeg det er svineri at betale 1000+ i timen, bare fordi de fx har en stor udstillingshal.

• #15   24. mar 2011 Honda er nogen af de værste importøre med hensyn til krav overfor deres forhandlere, der bliver solgt minimum med honda biler pga. de har skudt sig selv i foden med leasing aftaler m.m

så det er minimalt, aligevel forlanger de at forhandlere bygger nye udstillinger med special farvede priser, special indrettede kunde vente områder, osv osv osv.. og du kan købe samme flise i jem og fix til 10 kr, men du skal vælge den honda levere til 500 kr..

sådan er det hele vejen igennem

• #16   24. mar 2011 wooow, mit værksted tager 380 + moms smiley

• #17   24. mar 2011 Special farvede fliser , skulle der stå smiley

• #18   24. mar 2011 Bandit.. Så synes jeg da, at det er lidt sjovt, at Honda i Roskilde ''kun'' tager 650 + moms for det? smiley Men altid dejligt med konkurrencer forhandlerne i mellem ..

• #19   24. mar 2011 Ford i Horsens ville have 6200 for at lave 50k service ud skifte et hjulleje på min kærestes Ka. Jeg købte så dele for ca. 1800 kr og brugte ca 3 timer på det, havde ikke lige skiftet et hjulleje før, så der skulle lige tænkes lidt smiley
    Men dvs. at de ville have 4400 kr for 3 timers arbejde.. De kunne glemme det kunne de, så sætter jeg hellere brugtprisen på ka'en 4400 ned!.

• #20   24. mar 2011 Master > som jeg skriver vi er aut. Honda og tager 585 + moms, .. det kan du jo ikke regne med..

men hvis du har været på et værksted hvor honda lige har forlangt en ombygning på flere millioner eller lign. skal pengene jo ind igen..

ved også opel i køge/kbh området tager ca 800 + moms i timen, hvor vi også tager 585 + moms

• #21   24. mar 2011 man skal så også huske på at mange bilmærker køre med Prisgaranti inden for samme post nr.

Opel
    Chevrolet

• #22   24. mar 2011 har en kammerat der tager 400 i timen incl. moms, laver alle mærker...

• #23   24. mar 2011 Jeg kan da også lave alle mærker for 300 kr incl moms, med alt tester udstyr, ... men du har jo langt flere fordele i at bruge et aut. Nyeste software opdateringer, kampanger, og udvidet garanti (kullance) m.m hvis bilerne er så nye jo da.

• #24   24. mar 2011 Hvad jeg kan læse mig til, så er der ikke noget der hedder kullance mere.
    Jeg så hellere at det blev lovgivet til 3 års garanti, som det er i England.

• #25   24. mar 2011 Mener vores værkstedspris ligger mellem 800 og 1.200 kr. i timen alt efter hvilket arbejde og bil det er. Ford, Opel og Saab smiley

• #26   24. mar 2011 Min lokale mekker tager 310 kr plus mormor

• #28   24. mar 2011 Lasse > passer ikke, der er kullance både ved BMW, Opel, Chevrolet, Honda, Nissan, .. Uden tvivl.. hvis du har været Loyal kunde til et værksted og har fuld stemplet aut. Servicebog så dækker de op til 1-2 år ekstra afhæning af km, har set opel i flere tilfælde dække op til 2 år ekstra.

• #29   24. mar 2011 Jeg er satme glad for jeg aldrig skal betale for håndværkere, eller mekanikere... og kan klare mig selv på nær, Tandlægen smiley

• #30   24. mar 2011 Prisen i byen er ca. 550 kr excl. moms hos aut. vw men kører man 20-30km uden for byen så er prisen ca. 350 excl. moms hos aut. vw smiley Så man skal kigge godt efter priserne samtidig kan man spare 350/timen på 4x4 biler som toureg osv. smiley

• #31   24. mar 2011 Betaler 440 kr med moms i svendborg smiley

Kommentér på:
Værksteds priser

Annonce