{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

LuiP
LuiP
Tilmeldt:
3. jun 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14

Fiat Punto Tandrem og Vandpumpe skift Værksteds anbefalding {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg søger et værksted hvor de er til at regne med. Jeg skal havde skiftet Tandrem og Vandpumpe på en Fiat Punto MK2 (188) 1.2 60 fra 2005
Har været igang nogle uger og hold nu op hvor det svinger i priser.
Autobutler er det mellem 3100,- og 4300,- men uden for Autobutler er vi oppe på 5000,- til 7500,-

Og jeg har set på Youtube og andre steder at nogle bare laver det med neglelak streg og så køre vi smiley
Der skal det rigtige låse værktøj til når man skal skifte en Tandrem og det er der mange mekanikkerne der ikke gider købe fordi der skal flere til hvis man laver forskellige biler og det kan blive dyrt.

Nå men er der nogen her inde der kan komme med lidt anbefalinger på værkted og hvis der er andet der er godt at vide ?

Takker

Lui


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fiat Punto Tandrem og Vandpumpe skift Værksteds anbefalding
  • Søren
    Søren Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 4 Svar: 196
    #1   7. jul 2023 Husk at tjekke at alt er med i tilbudet fra autobutler..
    Jeg har set "tilbud" som er sendt, hvor halvdelen mangler, og det kommer på efter at arbejdet er begyndt, da det er nødvendigt at skifte, selv om kunden ikke har været oplyst om det på forhånd..
    Men hvis du har et værksted du normalt bruger, så tag din bil derhen, muligt de koster mere, men hvis det er et sted du kender og derfor forhåbentligt stoler på, så er det vejen at gå.
    Det er på ingen måder en svær bil at skifte på, så alle burde kunne klare det uden store problemer smiley

    Ang låse værktøjet, så kan værksteder leje det igennem au2parts, ftz eller hvor de vælger at købe delene henne, og selv om de vælger at købe, så koster de ikke mange øre i indkøb smiley


  • LuiP
    LuiP Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #2   8. jul 2023 Hey Søren

    Tak for din mail. Problemet er at jeg ikke allerede har et værksted jeg kender derfor også mit spørgsmål her inde.
    Men jeg må prøve mig frem. Men tak for din info.


  • #3   10. jul 2023 Det sku ik nødvendig med
    Låse værktøj på sådan en. Bare lav et mærke på krumtap og knast.


  • LuiP
    LuiP Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 14
    #4   6. aug 2023 Takker

Kommentér på:
Fiat Punto Tandrem og Vandpumpe skift Værksteds anbefalding

Annonce