{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Volvo V70 eller Wolkswagen Passat? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

JEg står og overvejer og købe en anden ny brugt bil.

Enden en Volvo V70 2,0 fra 1997-1999 eller en Volkswagen Passat STC 1,8 eller 1,9 tdi også fra 1997-2000?

Det jeg er interesseret i og høre jeres mening om er hva ville være det bedste køb og hva for en får man mest ud af og selvfølgelig mest bil for pengene?

Palle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volvo V70 eller Wolkswagen Passat?
  • #1   5. apr 2011 Starter med at sige jeg er til volvo, så hav det i baghoved.. smiley
    Meeen.. en af mine venner har stået med samme overvejelser, og var med ham ude og prøvekøre nogle stykker inden han valgte volvo'en.. smiley Og jeg må sige man jo ikke kan sige at Passaten køre dårligt, hverken som 1,8 eller 1,9Tdi men kørekomforten og følelsen når man køre i bilen er bare ikke den samme..
    Men iforhold til du kigger på en 2,0 skal du være opmærksom på at den IKKE er hurtig og IKKE går langt på literen.. V70'eren er "bygget" til en større motor og jeg vil sige hvis valget stod imellem en V70 2,0 benzin og en Passat 1,9 Tdi ville jeg ikke vælge Volvo'en..
    Snakker vi V70 T5 eller D5 ville jeg overhoved ikke overveje passaten..

Håber du kan bruge det til noget.. ;=)

• #2   5. apr 2011 Volvo - det er en fed bil der er væsentlig mere langtidsholdbar end en VW

• #3   5. apr 2011 Tusind tak for rådene......... kan det virkelig passe at en v70 2,0 kun går 10 km/l..............

• #4   5. apr 2011 På en god dag ja.. smiley Den køre ikke meget længere end en T5'er.. måske kan du holde 11-12km/l men det kræver MORFAR kørsel..

• #5   10. apr 2011 hmmm træls en v70 ikke køre længere....... tror det bliver en passat 1,9 tdi med 110 hk

Kommentér på:
Volvo V70 eller Wolkswagen Passat?

Annonce