{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folks erfaring med Suzuki Swift
  • troels p
    troels p Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 62
    #1   11. apr 2011 følger med smiley

• #2   11. apr 2011 Den er billig og der er mange af dem, de falder dog som regel ret hurtigt i pris.

Men personligt er det ikke en bil for mig. Jeg købte en ny Polo 6R, den er jeg glad for.

• #3   11. apr 2011 vi har en konen køre i den har nu rundet små 98000 km fra 06 vi har ingen problemer med den men ja de falder hurtigt i pris pga det er en billig bil men omvendt får man også meget bil/udstyr for pengene.

• #4   11. apr 2011 tag og køb en brugt, så du ikke mister alt for mange penge smiley

• #5   11. apr 2011 Konen har en fra 09 1,3 diesel, den har der ik været noget med og den kører godt. den en er faldet pris, men det gøre de fleste biler jo. smiley

• #6   11. apr 2011 En kammerat havde engang én...den kørte sq godt...ok bil i mine øjne

• #7   11. apr 2011 prøvede den hos en forhandler.. syntes den kørte af røv til... undervogn og komfort var overhovede ikke mig...
    motormæssigt sku de være fine nok. men alle har dem og de er svære at gøre personlige ligesom med golf 4. A3 og leon
    ikke en bil for mig...

• #8   11. apr 2011 Har haft en og var 100% tilfreds med den..

Den ligger skide godt på vejen og er nem at gøre personlig..

Køb en brugt da du ikk mister "ny bil prisen" og der er en del udstyr i mange af dem..

• #9   11. apr 2011 skarv hvordan ? de ligner alle sammen hinanden også selv om man geiler dem... forskellen er farven syntes jeg

syntes den var mærlig på vejen.. havde ikke føling med vejen og jeg sad som om jeg kørte i en MPV eller SUV meget højt oppe...

syntes min corolla GSi fra 90 lå bedre på vejen og jeg sad bedre...

men både den nye og den gamle model og se om det overhovede er noget for dig

• #10   11. apr 2011 ketil l S

Du ska vidst tage til øjnlæge smiley

Jeg har haft min ude og kører på bane og det er satme sjovt.. Prøvede en mazda 3 til forskel og den er fanme ringe.. Swiften er en lille gocart og den er frisk nok hvis man holder omdrejningerne oppe..

Steffen B

Hvis du vil have en der er lidt sjovere så køb en brugt sport.. Der er aktså lidt mere skub i og så lyder de nice..

• #11   11. apr 2011 skarv
    det en smagssag... syntes sku ikke der er nogle stor forskel på dem der geiler... men bilen tiltaler mig i forvejen ikke så nok derfor jeg ikke gider kigge ned i detalien med med...
    motoren er fin nok i dem og 1.5´er kunne da ogås pille min i optrækket.. men syntes den var ubehagelig i sving pga jeg sad helt forkert og ikke kunne føle vejen.

• #12   11. apr 2011 Det er en smagssag smiley

Men kan kun sige han ska tage ud og prøve den.. Så mærke efter hvordan den føles smiley

• #13   11. apr 2011 det ville også sige han skal..
    men kan anbefale ham at kigge efter 206RC/GTI. C2vts. også syntes begge biler er rimgelig sove

• Preben S
    Preben S Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #14   31. mar 2016 Købte for et år siden Suzuki Swift 2011,har lige rundet 60000 km og nu viser det sig at der er problemer med tandstangen har fået at vide at der er problemer med nogle bøsninger har selv kørt de 12000 km, har af forskellige kanaler erfaret
    at der er problemer med nogle årgange af tandsstang udskiftning ca.15000kr
    Suzuki Danmark er godt klar over problemet.Så et godt råd spørg ind til dette problem inden du køber en Suzuki.Vender tilbage med et resultat på hvordan Suzuki Danmark forholder sig.

Kommentér på:
Folks erfaring med Suzuki Swift

Annonce