{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

Folks erfaring med Lacetti. {{forumTopicSubject}}

Hej gut og gutinder.

Jeg går og overvejer ny bil da den gamle mente at grøften var det rigtige sted at stoppe sit kørende liv.

Er så faldet lidt for denne nydelig Lacetti.

Jeg har spurgt rundt omkring dette mærke og jeg har fået det indtryk at Chevrolet ejere af modeller af nyre dato er utilfredse med deres produkt.

Derfor vil jeg høre jeres mening om det.
Har i haft problemer med jeres bil? hvis ja, hvilke og efter hvilken km stand.

Håber på at kunne få en god snak om dette emne. smiley

//Mike Frost

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folks erfaring med Lacetti.
  • #1   14. jan 2011 Jeg har ikke haft nogen nogen problemer med min. Udover fejl som har været fejl 40, fra værksteds side. Den kører rigtig godt, dog kører min ikke så langt på literne. Så har de et stort værdi tab, hvis man køber den fra ny. Men ellers rigtig godt tilfreds med min.

• #2   14. jan 2011 Kasper: Havde du tunet din eller andet motor gejl?

Lasse: Så du har intet at klage over udover dit værksted?

• #3   14. jan 2011 Nej ikke udover økonominen.. Men kan man leve med det.. så er jeg godt tilfreds

• #4   14. jan 2011 Til prisen er den sgu fin har ikke haft rigtig nogen problemer

De andre har dog ret benzin økonomien er bestemt ikke noget at råbe hurra for. Især ikke hvis du montere andet filter og udstødning. Standart kan den dog gå hæderligt.

• #5   15. jan 2011 Jeg ville personligt vente lidt, til den nye cruze hatchback kom til DK.

http://www.chevrolet.dk/oplev-chevrolet/nyheder/2010/nyheder/presse-aktuelt-2.html

• #6   15. jan 2011 Patrick: Nu er det ikke fordi jeg går og overvejer en hel ny bil, det tror jeg ikke lige den kære bank ville være med til på nuværende tidspunkt...

Det er heller ikke helt fair at sammenligne en hel ny bil med en ældre model..

• #8   15. jan 2011 Hej igen MIke.
    Ligesom med Nubira'en vil værdien på Lacetti'en falde, når den nye model kommer.

Så selvom du stadig overvejer Lacetti'en så vær opmærksom på at værdien vil falde på det tidspunkt.

Hvor meget, er svært at sige, da Lacetti'en (og Nubira'en) allerede er faldet meget.

Men hvilken udgave er det du har i tankerne?

• #9   15. jan 2011 Jamen er et sted under hundrede vil jeg tro, har ikke snakket nærmere med banken da min 306 som sagt lige er røget i grøften og har ingen anelse om hvilken form af penge jeg får min vej.

Jeg har ikke helt styr på hvilke modeller der taler mest til mig..
    Men er mest til benzin eller diesel turbo.

Er som sagt kun i overvejelses fasen.

Kasper: Kørte du den meget hårdt eller har du nogen ide om hvad fejlen på motorstyringen skyldes?

• #10   18. jan 2011 Jeg har været glad for min der har været problemer med partikkelfiltret, men er der jo pa alle med det lort også har jeg haft problemer med dysserne men var måske min egen fejl da jeg har kørt med raps på den og har haft chippet den med en boks den ikk ville acceptere men udover det køre den upåklageligt og hvis man køre den rigtigt køre jeg ca 750 på en tankfuld. Den er lettere tuned med 2.5" udstødning fra turbo partikkelfilter sidder der stadig også har jeg monteret anden intercooler smiley

Kommentér på:
Folks erfaring med Lacetti.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce