{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vectra C VS Passat
  • #1   12. apr 2011 Kender ikke så meget til vectra´en. Men sådan en brugt Passat KAN blive en dyr ven at have, Heldigvis holder vw brugt prisen godt smiley

• #2   12. apr 2011 er der ikke et eller andet med passat tdi`s topstykker eller er det bare rygter

• #3   12. apr 2011 vectraen synes jeg skuffer lidt, når man samenligner med de ældre opeler, der er sku formeget kineser over den i kvaliteten, men det er en flot model

• #4   12. apr 2011 Har selv haft en vectra c turbo ( benzin) og den var rigtig lækker

• #5   12. apr 2011 passat har Store rust problemer og 2,0 tdi holder ikke..plads mæssigt er vectra'en markant størst..

• #6   12. apr 2011 passaterne har problemer med turboer der ikke holder. Topstykker der gå i stykker fordi dyserne rasler løse. Dyser der kortslutter til stel. Og svage plejlstænger.
    Så er der alt elektronikken til climaet der kan være bøvl med, alle motore og følere.
    Og jeg tror de er ved at nå en alder hvor det nok skal blive morsomt når fks de elektriske bagcalipre går i stykker, og sådan nogen som lygter der skal skiftes. Og det er hunde dyrt at få lavet.

• #7   12. apr 2011 Har ingen personlig erfaring med nogen af modellerne, men har godt nok hørt en del skidt om passat i årgange omkring 05. En enkelt af mine kammerater har smidt 75k efter sin det første år han havde bilen - men det har nok også været ekstremt uheldigt. Men har generelt hørt om mange fejl på dem smiley

Ville tage vectraen...

• #8   12. apr 2011 det mange probleme kommer fra det tidligere årgang. alt så 05-07 med BKD motor-

Basically, there are 3 references for the cylinder heads on your 2.0 Tdi BKD engine.

Open the hood, remove the engin cover, and to the rightof the cylinder head, under the metalic fuel lines, you will see a references written upside down, with a letter at the end. Over in another forum, a survey was made with the following results.

03G 103 308 A years 2003 to 2005.55 allmost all cracked
    03G 103 308 B years 2005.5 to 2006.6 only a few cracked
    03G 103 308 C years 2006.5 to 2007.5 none cracked cracked

This means that for those of you who have had theirs replaced, or even with a new car, check out the letter on your reference for peace of mind.

Hentet fra denne side http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?p=829320

• #9   12. apr 2011 En passat 3bg kører fantastisk... måske lidt under dit budget, men fantastisk bil

• #11   12. apr 2011 Kan man få en Passat 3C 2.0 TDI for 150.000 ? vidste ikke de var helt der nede i pris.

Men må indrømme jeg ikke har meget egen erfaring med Passat 3C. dog syntes jeg Passat 3BG 1.9 TDI er en SUPER bil.
    og jeg er slet ikke til opel overhoved, men det er jo total en smags sag smiley der er jo fejl på alle biler.

• #12   12. apr 2011 man kan også købe en passat med 1,9 TDI ikke?

• #13   12. apr 2011 puha det lyder sku ikke helt lovene med sådan en passat så...

Kommentér på:
Vectra C VS Passat

Annonce