{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

T-Hansen service {{forumTopicSubject}}

Når folk bliver behandlet skidt så går der sjældent længe inden der bliver smidt gylle i et forum om det.

Nu skal flaget så hejses i en positiv anledning.

For et par uger siden købte jeg det billigste sæt 19" dæk og fælge hos T-Hansen. Jeg fik selvfølgelig bolte og centreringsringe med.
Da jeg så, for et par dage siden, monterede disse, syntes jeg centreringsringene sad lige løst nok på navet.
I dag var jeg alligevel lige ved siden af butikken, så jeg gik ind og spurgte om det var noget jeg skulle være bekymret over.
Jeg fik at vide at jeg skulle komme igen kl 17, så ville de kigge på det.
Da jeg kom tilbage tjekkede de computeren og fandt ud af at jeg havde fået de ringe der burde passe til min bil. Af med hjulene og kigge på ringene. Efter lidt tid fandt de nogle andre ringe, der var 4 (!) mm mindre. På med dem, på med sutterne og til slut en momentspænding.

Pris 0 kr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T-Hansen service
  • #1   26. apr 2011 ulrik : jeg synes nu osse tit behandlingen i thansen er fin, og har abselut intet imod dem eller deres varer, unaset hvad andre siger og griner af mig pga det..

den anden dag havde jeg et problem med mit anlæg der ikke spillede ordentligt, en af dem der stod gik så med ud og kiggede på det og stillede lidt hist og her, og brugte i hvert fald 10 min på det, men ku ikke finde problemet og sagde at hvis det var ham ville han lige smutte hen til en kammerat og låne en forstærker og se om det var den eller snakke med nogen der havde mere forstand på det, så sagde han fortsat god dag med et smil på læben og gik ind smiley

• #2   26. apr 2011 det ved jeg ikke om det er service,det er da dem der endnu engang har lavet noget lort

• #3   26. apr 2011 Ikke noget nyt at de plukker forkerte vare og sælger ting som køretøjer slet ikke har

Stoppede engang en ekspient i at sælge dyser til en Aprilia SR50 Ditech som kører med direkte indsprøjtning..han var ved at sælge kunden Dell'orto dyser fra en Yamaha Aerox og snakkede utrolig lang tid om hvor godt det vil kører bagefter..flot

Og bestemt ikke det eneste eksempel..har desværre kun oplevet at de bare snakker ud i den blå luft som ting de ikke ved noget om

Men det da dejligt du har fået en gratis service..burde også være det mindste de kunne gøre når du har fået de forkerte smiley

• #4   26. apr 2011 Casper M | Corolla E11 Byttes | !

Har prøvet det samme, da ekspedienten var ved og sælge alverdens ruller til en variator som slet ikke passede til den model hun skulle have, Så der måtte jeg også lige træde ind og vejlede kunden til hvad hun skulle købe for og få det rigtige.
    Lidt flovt for ekspedienten

• #5   26. apr 2011 Det ligeså pinligt at når man kommer i arbejdstøj, at når man står 3-4 persnoner nede i køen kalder på en og spørger om det er rigtigt at det er den vare..så må man godt nok sætte nogle højere krav end at folk har taget en 9. klasse eksamen

• #7   26. apr 2011 Det med dyserne oplevede jeg her i vinters..det er vist rimelig up to date ?

• #8   26. apr 2011 De har jo ikke en jordisk chance for at vide alt, men glæder mig da på jeres vejne over at i er så meget bedre vidende ;o)

Kommentér på:
T-Hansen service

Annonce