{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.365 visninger | Oprettet:

Garanti på reparation?? {{forumTopicSubject}}

Min Corsa gik i stå på vej hjem for en 14 dage siden. Jeg smed den ned til Opel. Jeg ringede så og sagde til dem at de skulle lave den så den kunne køre, ikke noget med at kigge på service eller noget.

De ringede et par dage efter at den var klar. 2500kr måtte jeg af med. 2 dage efter går den så død igen.

Ringer så til dem og spørg om det ikke er lidt en om'er. Fik at vide de først ville kigge på den, men at jeg ikke skulle regne med det, da den var lavet sidst og det nok skyldes noget andet nu.

Hvordan er reglerne her???

Gider ikke betale for at en eller anden idiot har brugt timer på noget helt forkert. De bør sgu vide hvad der skal til for at lave den...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garanti på reparation??
  • #1   1. maj 2011 altså....

du hentede bilen og den kørte... så var den jo også lavet, altså har de udført deres opgave!?...

at bilen går i stykker nu kan KUN! være deres problem hvis det er samme fejl igen. og ikke noget andet.

• #2   1. maj 2011 hvis det er samme fejl på bilen igen er du selvfølgelig dækket af reklamations rettet.

Men hvis fejlen skyldes noget andet denne gang så må du betale igen.

• #3   1. maj 2011 Du har vel fået en regning hvor der står hvad der er blevet lavet på bilen. Hvis det er det samme der bliver lavet en gang mere, så er det på deres regning og ikke din. Men det kan jo desværre være svært at bevise medmindre du selv ved hvad problemet kan skyldes. Men jo, hvis det er den samme ting der er galt selv efter de har repareret det, så er det jo en garanti sag.

• #4   1. maj 2011 hvis den duede og kørte da du hentede den,så er det jo sikkert noget andet,hvis det er tilfældet er det jo ikke deres skyld

• #5   1. maj 2011 Hvad fik du lavet første gang du var på værksted???

Og hvad fejler bilen nu???

• #6   1. maj 2011 Jeg tror det er mere held end for forstand at den kørte igen efter de havde haft den.

Har en regning, men den nye vil jo helt sikker lyde på noget andet, da det ikke er det rigtige han har lavet første gang.

Fejlen er den samme, skal det lige siges,,,

Sidst da min egr ventil stod af kunne den også køre den ene dag og næste være død. Så de skiftede en masse før de fandt ud af at det var egr ventilen..

• #7   1. maj 2011 Jeg kan ikke helt huske hvad der blev lavet, regningen ligger hos dem.

Men han havde renset noget dyse til brændstoftilførelsen og udlæst nogle fejlkoder.

• #8   1. maj 2011 Ja, self. Men regning 2 bliver jo automatisk dyrer, når han skal starte forfra igen. Hvis han tidligere havde bilen skilt og blot arbejdede videre intet problem. Men nu skal jeg betale for at han kommer i gang igen.

Bare en fejllæsning koster 700kr og de bliver de jo nød til igen. Bur de den ikke sige alle fejl. Siger den kun en fejl og så kan man tjekke den igen når den første er lavet, så kan de hurtig få en masse penge ind på fejllæsninger.

• #9   1. maj 2011 Så find et andet værksted hvis ikke du er tilfreds, det står dig frit for, og de findes da også billigere end et autoriseret (og tit også mindst lige så dygtige)

• #10   1. maj 2011 "If it has been repaired once, and it breaks down again, it wasnt fixed in the first place."

Dog kun hvis det er samme fejl smiley

• #11   1. maj 2011 hvis det er corsa D 1,3 d så er der problemmer med egr ventilen. den står åben også kan vognen ikke starte. den skal bare renses med carbon activator fra bell ad direkte ned i ventilen.

• #12   1. maj 2011 Hvis du er så klog som du lyder til hvorfor laver du den så ikk selv så du fri for de problemer.

• #13   1. maj 2011 Det er en corsa d 1.3. Men egr ventilen er helt ny..

Er skam ikke nogen bilhaj

Kommentér på:
Garanti på reparation??

Annonce