{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

TYPISK {{forumTopicSubject}}

kender i det med at folk der kommer fra en sidevej tror de kan godt lige nå at køre ud inden bilen kommer så man ikke lige skal holde og vente de små 30 sek. på at der er frit.igår var jeg ikke andet ind et par sek fra at få smadret min bil fordi en i en golf kørte ud foran jeg blev nød til at blokere hjulene så de skreg og røg vildt det gjorde det ikke bedre at han holdt stille ude midt på vejen og så kørte igen, så nu hopper min bil lidt dækkene blev slidt lidt flad på bremse fladen det er hyggeligt da de ikke er 3 måneder gammel så nu skal jeg have købt nye igen eller er det noget der kan slides så de bliver noglelunde lige igen. hva siger i om dem der køre ud foran for at spare et par sek. og sætte livet på spil for os andre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TYPISK
  • #1   7. mar 2004 De skulle tæves med et bat til de kunne lære det.

Hvis du har nummerpladen og vidner på at du blokere
    kan det meldes til forsikringen.
    Men det kræver at du har en MEGET god sag.

• #2   7. mar 2004 Der er jo desværre nogen der SLET ikke egner sig til at køre bil, og det er sgu da ret surt at få ødelagt sine dæk på grund af sådan nogle fjolser... Har også selv prøvet, og de dæk blev ihvertfald ALDRIG runde igen, så de måtte jo bare skiftes.. Næste gang tror jeg, jeg glemmer at bremse................ Hehe.......

• #3   7. mar 2004 De kan godt slides runde igen, men det kan også koste et par gummi bøsninger i dit hjulophæng hvis det ryster for meget. Du kan også få "raspet" dine dæk så de bliver runde igen...men det koster slidtage på dine dæk...et alternativ er og få dine dæk afbalanceret igen, så vil kontravægten ofte elliminere det "flatspot" du har på dine dæk...men det bedste er et par nye dæk..næste gang så slipper du bremsen og kysser ham "blidt" på bagskærmen...det er ham der skal betale hele svineriet..også nye dæk, så kan han lære det, gamle nar..

• #4   7. mar 2004 nr.pladen har jeg ikke skrevet ned, men jeg ved den køre tit i gråsten, så må jeg lige holde øje med den, hvis det skal meldes til forsikringen hvad skal man så gøre? og hvordan foregår det?

• #5   7. mar 2004 Du kan sagtens få raspet dækkene af. Det blev gjort på mine forældres, hjulcentret sagde det var fordi man drejede for meget på rattet når bilen stod stille - pga. servostyringen. Resultatet blev ok. Det koster selvfølgelig lidt slidbane, men hvis den humper maget, så tror jeg du bliver glad for det i længden....

Hermed også en genopfriskning af hvordan man kører bil - bilen skal trille når du drejer på rattet - det andet er dårlig vane...

• #6   7. mar 2004 Stavebørge,

på en god dag er jeg maget bedre til at stave til meget.......

Kommentér på:
TYPISK

Annonce