{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevind eller alm sænkning?
  • #1   27. maj 2011 Jeg er til gevind, du får den højde du vil have og så er den hårdere smiley

• #2   27. maj 2011 Det var også lidt det jeg selv tænkte. altså hvis du bliver træt af at den måske er for lav så skruer du den bare op og omvendt smiley

men folk siger at de tit sætter sig fast osv? smiley

• #3   27. maj 2011 det kommer meget an på hvor mange penge du vil bruge, hvis du tænker på at købe en billig gevind så brug heller pengene på alm sænkning, sådan en billig gevind er ikke rar at køre med hvis det er en bil man bruger meget, og ja de er jo heller ikke rustfri så med tiden kan du ikke justere den mere alligevel.

• #4   27. maj 2011 Hvad kalder du en billig gevind? smiley

• #5   27. maj 2011 Jeg har en billig x-maxx til 2200kr eller der omkring.. den kører på 3. år uden problemer

• #6   27. maj 2011 sådan en af dem der til 2000-3000kr, har selv en på en golf 2 gtd, bilen bliver kun brugt som nr 2 bil og på arbejde, den er sgu hård og uden nogen form for komfort overhovedet. hvis det var en bil jeg brugte meget ville jeg helt sikkert sætte alm sænkning på eller en mere kvali gevind. Men måske er jeg bare blevet for gammel i ryggen til at køre med sådan en smiley

• #7   27. maj 2011 Jeg vil til dels give simon ret i at din komfort ryger smiley hehe men i og med at den bliver så hård, går dine dæk ikke i skærmene.. mine hjul flugter med skærmkanten og de gnaver aldrig i kanten smiley men den giver sig ogsp kun i min 40 profil.. total gocart

• #8   27. maj 2011 Ordentlig gevind ellers lad være!

min KW gevind er satme kræs, bilen ligger perfekt og masser af komfort smiley

• #9   27. maj 2011 man kan evt sparet lidt på sin gevind og købe sofa sæder med kofort istedet smiley Ja det er rart den ikke gir sig, men er også helt nede ved dækkene, kan ikke få en finger imellem, men stadig kommer den aldrig ned til dækkene

• #10   27. maj 2011 Som nævnt, skal du op i en vis kvalitet, før du får en ordenlig undervogn med bare en smule komfort når du vælger gevind. Det er ofte også de billige der sætter sig fast, men det kan de dyre nu også, hvis ikke de får noget fedt efter justering. Hvis du ikke vil bruge mange tusinde på en undervogn, og du alligevel ved hvor meget du vil sænke din bil, vil jeg helt klart anbefale dig at finde et sænkningssæt.

• #11   27. maj 2011 Det kommer meget an på hvor meget du bruger på det. En billig gevind er ikke til og køre langt med, der er ingen komfort i den. Nu kører jeg selv med tein undervogn på min Silvia, og det er altså noget der dur, hård som et bræt, men alligevel dæmper den, så du ikke blir træt af lange ture. Men det jo så også på den anden side af 15 kilo hvis det er sån en du vil gå efter..

• #12   27. maj 2011 vinkelsliber, så bestemmer du selv højden

Kommentér på:
Gevind eller alm sænkning?

Annonce