{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Gevind eller alm traditionel affjedring {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg er virkelig på bar bund.
Har en Passat 3b tdi variant. og købte for nogen tid siden et komplet 55/40 fk highline som jeg omsider har fået monteret.. og er alt andet end tilfreds!!

Er på jagt efter en sænkning der gør den lavere i fronten i forhold til bagenden...

Skal det være gevind eller den traditionelle løsning?

nogen forslag til løsninger?

På forhånd tak Filip

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gevind eller alm traditionel affjedring
  • #1   5. maj 2012 Med gevind kan du jo mere eller mindre få det som du vil have det, dog er gevind typisk en væsentlig del hårdere end "fast sænkning", det er i hvert fald min erfaring.

• #2   5. maj 2012 Jeg har haft to forskellige sænkningssæt til min 3B'er, og jeg var ikke tilfreds. Tredje gang blev lykkens gang, da jeg købte min nuværende gevind undervogn. Har ikke fortrudt et eneste sekund. Mht. hårdhed, så kunne jeg ikke mærke forskel fra da jeg kørte den til mekaniker på sænkningsfjedre, til jeg kørte derfra med gevind. Og min kostede endda kun 3.000, så den var ikke engang specielt dyr smiley

Gevind!

• #3   5. maj 2012 Jeg var nemlig ude i det samme som dig. Jeg ville også have den længere ned i fronten. Jeg var faktisk oppe i et 60/40, som heller ikke så ordentligt ud. Så til sidst tænkte jeg, at så måtte jeg få en undervogn hvor jeg kunne skrue mig ud af problemet smiley

• #4   14. jan 2014 hvilken en type var det du monteret ?
    står med samme problem nemlig

Kommentér på:
Gevind eller alm traditionel affjedring

Annonce