Alarmsystem {{forumTopicSubject}}
Hejsa BG
Sidder i den pisse irriterende situation at min bil er blevet fuldstændig strippet for udstyr natten mellem torsdag og fredags.. Rude smadret, og væk er alt..
Da jeg desværre ikke havde nogen kaskoforsikring på bilen, bliver intet desværre dækket, så det er jo bare røv..
Men før at jeg overhovedet vil tænke på at sætte noget nyt deri, vil jeg altså have anskaffet mig et alarm system, så chancen for at de ¤&#%#¤%&"¤ langfingrede idioter får noget andet at tænke på, hvis det sker igen..
Har pt. kig på et tovejs, da min bil holder 200meter væk fra min bolig, så er ikke helt sikker på om det er muligt at høre en bilalarm heroppe. Derfor tænkte jeg at det kunne være smart med sådan et system, hvor man også kunne blive advaret via et display.
Så er der nogle der kender/kan anbefale et godt alarmsystem, 2vejs, der kan anskaffes til en overkommelig pris? (omkring 2000kr)
Det er til en Citroen Saxo VTS Sport 2001, hvis det har noget at sige
(Og hvis der er nogle der er blevet tilbudt nogle billigere varer, omkring Østjylland, Horsens-området så må de gerne lige give lyd fra sig.
Det drejer sig om en
Pioneer DEH-6200BT headunit
Alpine MRP-M500 monoblok forstærker
Blaupunkt Subwoofer, kender ikke modellen, men i et sort, stofbelagt kabinet, hvor der står blaupunkt på toppen
Plus en hattehylde med 2 højltalere i, passer til en saxo)
På forhånd tak
maj 2006
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 43 Svar: 244
mar 2004
Følger: 45 Følgere: 38 Biler: 8 Emner: 288 Svar: 1.439
de ved hvad de snakker om og de kan helt sikkert hjælpe dig
jan 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
Alarmsystem