{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

alarmsystem {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger, så er jeg interesseret i et alarmsystem, men hvilke er det absolutte bedste og mest sikre? kan kun finde gamle emner om dette og søger derfor det sidste nye skrig, indenfor alarm området.;) så hvad bruger i? og kan der evt anbefales en gps tracker?

pris er underordnet, søger det bedste.!

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alarmsystem
  • #1   27. mar 2013 Det er ikke kun alarmen der er afgørende, det er også personen der har installeret den. Jeg bruger Selca og har også erfaring med magicar. Selca'en synes jeg er de bedste af de to - bla fordi alle ledninger er sorte og lige tykke, så det er ikke nemt for en biltyv at se hvad der er til hvad. Der er self nummer på når man installere den men den klipper man af bagefter.

• #2   27. mar 2013 Jeg har Magicar 870AS installeret i min bil, med fjernstart, chok sensor osv smiley
    fik den monteret af "kim" tror han hedder fra Netimport.dk

• #3   28. mar 2013 Hvis du søger det bedse så er det uden tvivl Defa DVS 90 alarmen kombineret med en Defa Tracking DT20

Alt er forsikrings godkendt fungerer 100%
    Jeg har kun positivt at sige om dette produkt, og har monteret en del af dem.

• #4   28. mar 2013 fedt det var osse den jeg havde kig på:) men undersøger også lige selca som alex siger, umiddelbart bliver det defa:)

tak for hjælpen allesammen

• #5   29. mar 2013 Jeg har haft selca og det er en udemærket alarm, men dog ikke i samme kvalitet som DEFA
    Personligt synes jeg at Selca diode soklen er klodset og upraktisk, og de 2 sensore der skal sættes op er grimme.

Kommentér på:
alarmsystem

Annonce