2.558 visninger
|
Oprettet:
Polo hit 1.1 85 " Hjulleje skift {{forumTopicSubject}}
står og skal skifte de forreste hjullejer på min polo hit fra 85, kan se aftrækkeren koster 1300kr, nogle gode tips så jeg undgår at købe den eller andet der kan hjælpe mig lige her inden jeg går i gang med at splitte det hele ad . På forhånd tusinde tak! og go sommer.
aug 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 6 Emner: 8 Svar: 2.122
men alm topnøglesæt og fastnøgler en styrekugle aftrækker evt og en 30 top mener jeg det er til møtrikken på trækakslen koben og bukke og donkraft og en mukkert og en anden stor hammer. og gerne en luftslagnøgle til møtrikken i toppen af dæmperen i motorrum så har du det meste værktøj og så som sagt adgang til en presser så der ingen ben i skifte dem
aug 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 6 Emner: 8 Svar: 2.122
men alm topnøglesæt og fastnøgler en styrekugle aftrækker evt og en 30 top mener jeg det er til møtrikken på trækakslen koben og bukke og donkraft og en mukkert og en anden stor hammer. og gerne en luftslagnøgle til møtrikken i toppen af dæmperen i motorrum så har du det meste værktøj og så som sagt adgang til en presser så der ingen ben i skifte dem
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 190
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 55 Svar: 6.850
Men ellers som Rene siger, dog kan du sagtens tage møtrikken ved tårnlejet med en 19'er og en lille svensknøgle. Personligt plejer jeg at bruge en 2,5m jernstang når jeg rykker bærekuglen ned.
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 43
Det lykkes uden hverken presser, aftrækker og luftnøgle, det tager bare nogle timer ekstra ;o)
Jeg brugte, jernstang 1.5m til bærearm, en stige til at gå op og banke på den 2 meter lange stang der passede ned på lejet, vinkelsliber, topnøglesæt og en stor hammer.. men siger mange tak for jeres svar gutter..
Polo hit 1.1 85 " Hjulleje skift