{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.255 visninger | Oprettet:

mine biler gennem tiden.. {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og regner på hvor mange biler jeg har haft..

1. Polo II coupe GT - 75hk
2. Scirocco GTX - 112hk
3. Golf 1 army - 45hk
4. Polo II coupe GT weber - 75hk
5. Alfa Romeo 75 - 150hk
6. Golf 2 GTD - 80hk (lånt af storebror)
7. Golf 1 TD retro - 60hk
8. Polo G40 - 113hk
9. Swift GTI - 110hk
10. Polo III coupe 1.3 - 54hk
11. Punto 75 16v elx - 75hk
12. Bravo HGT - 150hk
13. BMW 320 coupe E30 - 120hk
14. Polo Hit SP - 54hk
15. Bora 2.0 - 115hk
16. Touran 1.9TDI - 135hk

17. Golf VR6 "highline" - 190hk


Føj det er da alligevel en del biler jeg har været igennem..
Så er der kæresten som havde den fine Golf 4 "R32" look, Lupo 3l og nu Peugeot 206 S16..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine biler gennem tiden..
  • #1   12. aug 2010 Hehe.. Sad sammen med min lillebror og en kammerat og prøvede at lave en lignende liste en dag. Jeg måtte opgive, jeg har simpelthen haft for mange :-S

  • #3   12. aug 2010 Har haft tre forskellige biler på 8 år, så har ikke problemer med at huske mine biler smiley

  • #4   12. aug 2010 Hvorfor være så mange igennem, det kan jeg ikke forstå.

    Her er min.

    1) Opel Astra GSI - 170 hk
    2) Seat Leon 20VT - 290 hk
    3) Audi S2 Coupe - 560 hk

    Ikke særlig lang, men rigeligt til mig.


  • #5   12. aug 2010 Kvalitet fremfor kvantitet...

  • #6   12. aug 2010 skat er velkommen til at kigge med.. har ikke gjort noget ulovligt... mener det er 8biler man må indreg. årligt før det kaldes erhverv..

    Men absolut ikke de forkerte biler jeg køber (eller jo et par enkelte var da uheldige)

    Men det er fordi jeg søger det som dækker alle krav, bliver det måske for dyrt eller kedeligt må der nyt blod til..

    dog er VR6'eren en af dem jeg har været allermest glad for.. sagde dog det samme med Bora'n men der lagde jeg os mange timer og sjæl i smiley


  • #7   12. aug 2010 MIn liste er heller ikk så lang.

    1) Toyota Hilux 4x4
    2) Renault clio
    3) Bmw E36 325i
    4) BMW E34 520 I med turbo brænfte efter 5 timer ca.

    Efter E34 har jeg ikk haft privat bil.


  • #8   12. aug 2010 Damgaard^
    hvis det passer det du siger så kan jeg ikke forstå hvorfor du har haft golf 1/2 og polo så mange gange


  • #9   12. aug 2010 det er nok os noget der er svært at diskutere...

    umiddelbart har jeg nok bare svært ved at modstå en god handel eller noget som virker mere fristende.. har flere gange truet med at slette min profil herinde fra.. haha

    men nej er ved at falde til ro nu.. er glad for den jeg har pt.. overvejer ikke at den skal skiftes ud før det er tid til familie vogn- kan det lade sig gøre vil jeg os beholde den lidt længere..

    ellers er planen at jeg vil have en garage hvor der skal stå en gammel VW af en slags som skal shines fra top til tå... - men nu må vi se... der kan ske så meget...


  • #10   12. aug 2010 har kun haft 1 golf 2 og det var min brors jeg lånte en periode.. vil aldrig selv eje en 2er..

    men er tilgengæld helt vild med den gamle polo coupe og samme med golf 1...
    du må godt kalde det en sygdom...


  • #11   12. aug 2010 Det der med at skat kalder det bilhandel o.s.v. har jeg altså aldrig set gennemført i virkeligheden. Jeg kan bare godt li biler, og jeg har da ganske vist haft noget skrammel igennem tiden, især i mine unge dage. Men jeg har bestemt haft endnu flere lækre og gode biler, og har nydt (og nyder) at prøve noget forskelligt.
    Det er sjovt at tænke tilbage på de mere specielle af dem, og hvad man har oplevet i dem o.s.v.. smiley


  • #12   12. aug 2010 præcis Brian...

Kommentér på:
mine biler gennem tiden..

Annonce