{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Bedste valg af 4x4 bil! {{forumTopicSubject}}

Hey sku gerne snart til at købe en 4x4'er og selvom det er en 4x4 ska der stadig være luksus i bilen men stadig kunne komme frem! såå! har fundet et par jeg vil/skal vælge imellem..

Jeep Grand Cherokee et eller andet fx. 4.0 eller lign.

Nissan Patrol (IKKE de gamle so-kasser)

MEN så er der det problem at den flotte Jeep der er STØRSTE delen af dem Benzin'ere .... og har fået afvide at det bare SKAL være en diesel bil.. (diesel modellerne er det dyrere..)

så nu er mit spørgsmål : Hva er bedst i både priser og reservedele til både en BENZIN og DIESEL? Altså hvilket er bedst? Hva ville I vælge og hvorfor?

Håber i forstod det jeg spørger om og håber på et ordentligt svar

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste valg af 4x4 bil!
  • #1   9. jun 2011 Jae.. men syntes bare Jeep'en både har udseendet og det lukseriøse interiør.. og syntes ik om hverken GX90 eller VX80 du nævner...

  • #2   9. jun 2011 vx100 ... eller måske noget Dodge eller GMC ... Hvad prisleje ligger du i ?

  • #3   9. jun 2011 hvad skal den bruges til???

  • #4   9. jun 2011 prisleje = 40-50 MAKS 60.000 så det ik fordi der er det store at gi af desværre... og vi har en del heste så måske at trække en hestetrailer engang imellem og ellers skal den bare kunne køre ikke gå i stykker og det, konstant..

  • #5   9. jun 2011 Med det budget, bliver det ikke nemt at finde en "lukseriøs" 4x4 desvære ... I det prisleje vil jeg gå efter en Toyota ....

  • #6   9. jun 2011 Så ved du da vist ikke hva du snakker om... du kan sagtens få en fx. Jeep V8 med alt i udstyr og som ikke har gået det store for mellem 40-55.000 uden problemer? ved ik med dig men med alt i udstyr og så deres lukseriøse kabine (syntes jeg) kan man ik klage.. smiley


    MEN hovedspørgsmålet var sådan set om hva I ville vælge af 4x4 skulle det være en 4x4 på BENZIN eller DIESEL? glem modellen et øjeblik


  • #7   9. jun 2011 Ja, helt klart en LandCruiser. Men de er altsaa ikke gratis at reparere,det er der ingen 4x4 biler der er..
    Saa find hellere en i fornuftig stand.


  • #8   9. jun 2011 har selv haft en jeep cherokee utrolig dejlig bil at køre i dog meget dyr io brændstof og reservedele. når det kommer til diesel så hold dig lang væk fra jeep deres diesel motor holder ikke og bliver hurtig en dyr fornøjelse.
    ville nok som de andre siger finde en vx80 eller en patrol y61


  • #9   9. jun 2011 ang priserne på jeep så er der en grund til de er så billige på trods af alt det udstyr...

  • #10   9. jun 2011 en jeep grand crokee køre godt, jeg hasvde en 3,1 td, ingen raket, men tilgengæld, super langtursbil, med alt i udstyr, køre ikke langt på literen, så en v8 benz, køre lige så langt.. hvis du vælger td, så er topstykker og turbo en svaghed, samt bremser, den laves med mercedes motor også 2,7 tdi, men alt i alt en super bil, der har et fedt 4x4...og trækker trailer nemt.(3,1 td)

Kommentér på:
Bedste valg af 4x4 bil!

Annonce