{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.362 visninger | Oprettet:

Marlene B
Marlene B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14

ÅH nej, nu er den da vist helt galt med bilen {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig....
Fyldte benzin på bilen og begav mig ind mod København, hvorefter bilen begyndte at té sig lidt som en kænguru. Nej1 Det var den helt rigtige oktan og det hele - så ingen problemer dér. Men, inde i byen begyndte bilen at gå ud, så at sige HVER gang, jeg holdt stille eller satte farten ned for at dreje. Temperaturen viste 90 grader Og tit og ofte skulle der flere forsøg til og et ordentlig tryk på speeden førend den gik startede. Og lige så ofte var de første 10 - 50 meter i kænguru-style. Rigtig pinligt, når man er kvinde, ikk?? smiley
Men, hér er så kvindespørgsmålet; hvad sker der der lige med bilen??? Er den ved at dø for mig eller hvad? Jeg har skrevet om den tidligere. BL.a. at jeg er blevet snydt af sælger, som er som sunket i jorden. OG... hvis den virkelig er ved at dø for mig nu eller står og sukker efter en hamper-dyr reparation - ja, så er jeg virkelig ved mine fulde fem, når jeg kan føle mig endnu mere snydt i sådan en situation.

Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe mig. Evt. nogen i nærheden af Valby, som har lyst til at give et kig på den for mig???

Mange hilsner fra Marlene 28191151

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ÅH nej, nu er den da vist helt galt med bilen
  • #1   15. jun 2011 jeg ville tjekke din kvitering fra benzintanken, har oplevet flere gange at nogen har hældt diesel på selv om de siger de er 200% sikre men når de så tjekker har de taget fejl, ville være dumt at bruge mange kræfter på hvis det bare var det

• #2   15. jun 2011 Ja noget tænding der ikke fungere ordenligt , hvilken bil er det?

• #3   15. jun 2011 og evt hvilken bil, årgang, motor osv taler vi om ?

• #4   15. jun 2011 er der nogen lamper eller noget der lyser i bilen ? du kan evt prøve at få bilen ned på din lokale værksted og få smidt en tester på, og se hvad den siger til det

• #5   15. jun 2011 jeg tror ik den er ved at dø fuldstændig for dig, men et eller andet skal der nok laves... Jeg har haft en lignende problem og det var mit benzinfilter som var gammelt, og en slidt benzinpumpe... Men med de symptomer kan det være rigtig mange forskellige ting, så du må nok ud til en mekaniker med den...

• #6   15. jun 2011 klik på hendes profil og der står :

Seat Ibiza 1,6 Stella 101 årgang 2000
    sort metal

måske er det den ?

• #7   15. jun 2011 nu kan bilen jo ikke køre ret langt hvis hun har hældt diesel på. men lyder som en tændningsfejl.

• #8   15. jun 2011 1- du kan selvom du er sikker have hældt diesel på bilen.

2- Der kan ha været meget skidt i tanken på stationen så dit brændstof filter er stoppet til.

3- Det kan være tilfældighederenes pus der spiller, og noget andet der er gået i stykker.

Alt i alt ville jeg nok lige trille en tur forbi værkstedet smiley

• Marlene B
    Marlene B Tilmeldt:
    feb 2011

#9   15. jun 2011 Hej til jer alle.

Tusind tak for den suveræne respons I er kommet med. Nogle er bedre end andre - men, men, men, Jeg HAR såmænd kontaktet Shell, som gik deres videofilm igennem og de kunne konstatere, at jeg IKKE havde tanket hverken diesel eller 92 oktan. Og så var der jo lige en, der var vågen.... klikkede ind på min profil og kunne læse, hvilken bil, det drejer sig om. Men jo, selvfølgelig burde jeg da havde skrevet noget mere i mit indlæg. Jeg var jo blot lidt forhippet på at få hele forlæbet med.
    Har også selv tænkt lidt på benzinfilteret, for det virkede nogengange som om, at den ikke rigtig ville tage benzinen til sig.....

Vil stadig være lykkelig for, hvis der er nogen i området, der har lyst til at tage et kkig på "dyret", da der ikke vokser så mange pengetræer lige i området.
    RIng gerne - det var jo derfor, jeg satte tlf.nr. på: 28191151

Hilsen Marlene

• jens ole t
    jens ole t Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 5
    #10   15. jun 2011 havde en makker der prøvede noget lignede, hans var en benzin bil, han havde en halv tank benzin på men kørte ind og tankede fordi der var billig benzin, problemet var så at der var kikset noget for oliebilen, så der var kommet diesel i benzin standeren, og bilen kunne nu godt køre videre, men kørte nu ikke ret godt..

• Marlene B
    Marlene B Tilmeldt:
    feb 2011

#11   15. jun 2011 ved ikke om jeg skal grine elller græde.... smiley Dén tanke har såmænd også strejfet mig nogle gange i løbet af dagen om det kunne være dét, der var problemet.

Jeg kører på værkstedet i morgen og med med udtrykkelig besked om, at de IKKE må lave noget UDEN, at jeg har godkendt det på forhånd. Jeg har een gang tidligere med min tidligere bil oplevet, at de lavede noget på bilen, som jeg slet ikke havde bedt om - og de havde da slet ikke engang kigget eller testet dét, der var grunden til, at jeg i det hele taget kørte på Fordværkstedet. Derefter var det så slut med at bruge dét værksted, men fandt i stedet et godt og tillidsfuldt værksted, hvor man ikke blev snydt for så meget som en 25 øre.
    Mht. om der skulle ske, at være kommet det brændstof i tanken på Shell, har jeg tænkt mig, at kontakte dem igen i morgen. Tak for dit indslag. Det er super, at man som "pige" kan gå ind hér på sitet og hente noget hjælp, når det virkerlig brænder på... smiley

Kommentér på:
ÅH nej, nu er den da vist helt galt med bilen

Annonce