{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leveringstid Fiat Grande Punto
  • #1   19. jun 2011 Det kan vi da slet ikke svare på. Spørg din forhandler smiley

• #2   19. jun 2011 Hehe det kan jeg jo først gøre i morgen smiley

Det var jo nu jeg gerne ville vide det, og der kunne jo være en bilforhandler her på siden?

• #3   19. jun 2011 kan kun sige hold dig langt væk fra den!!!! ja bilen ser smart ud på afstand MEN!!!

mine forældre har haft en 1,3 Diesel

Magen til dårlig samle kvalitet skal man lede længe efter, instrumentbrættet knirker, og listen ved forruden hvor der blæses varm luft ud, rejser sig i enderne når den bliver varm. låse mekanismen til handskerummet falder fra hinanden.

Derudover kan bilen IKKE varme om vinteren, selv efter en køretur på 20Km kommer der stadig kun halv lunken luft ind i kabinen.

de havde kun bilen i 11måneder så havde den gamle fået nok

• #4   19. jun 2011 Mads:

Tror det er som med alle andre bil mærker, der findes mandags modeller.

Desuden syntes jeg at have hørt at det med varme er et generelt problem ved nyere biler, derfor kan man få en "hjælpe varmer" til puntoen.

Hvornår købte dine forældre deres?

Og skulle jeg få problemer skal jeg gerne være utilfreds kunde indtil problemerne er løst smiley

• #5   19. jun 2011 PUNTO er altid godt smiley ..

Men lillesøster er bedre smiley .. haha..

Jeg har kun hørt godt om Grande 1.3 Diesel.
    Og jo den med varmen, men det varrierer altså! Nogle får fejl, andre lever et helt billiv uden.

• #6   19. jun 2011 Det var også kun ment som en oplysning, du bestemmer jo selv.

de købte deres i april 2010 og solgte den i marts 2011.

varme problemet er et kendt problem i nyere diesel biler, ja, den lokale fiat forhandler sagde at der ikke fandtes en tilskuds varmer til Punto, eneste løsning ville være et diesel fyr. men det er jo også noget dyrere.

deres forhendværende bil en Peugeot 206 1,4 HDI Diesel, kunne sagtens varme. så nu er de vendt tilbage til Peugeot

• #7   19. jun 2011 da den der hjælpevarmer kan anbefales. kan nævne jeg har kørt 165000 km i min nu og det eneste der er blevet skiftet udover sliddele er handskerummet og turboen. begge dele på garantien. den har kun set værkstedet ved service og de 2 garanti reparationer. mener turboerne er af bedre kvaletet nu.

• #8   20. jun 2011 Hvid der ikke er tilskudsvarmer (Opel kalder det eksempelvis Quick Heat) i en ny dieselbil i dag, så glem den! Det ville undre mig meget, hvis der ikke er en eller anden form for tilskudsvarmer i Fiats modeller, for Opel kører bl.a. med Fiats dieselmotorer.

• #9   20. jun 2011 Nu har jeg læst lidt på fiat.dk, og det ser ud til, at der på laveste udstyrsniveau (Active) ikke er tilskudsvarmer i dieselversionen. Det overrasker mig godt nok...

• #10   7. apr 2015 Hva. Her 4 år efter .. Skulle du så holde dig fra den? Som der blev beskrevet længere oppe?

• #11   7. apr 2015 NEIN, For satan det er lækkert vogntog da.

Kommentér på:
Leveringstid Fiat Grande Punto

Annonce