{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.801 visninger | Oprettet:

aflevering af nummerplader {{forumTopicSubject}}

godaften bg.
Jeg står og vil spare nogle penge over den næste lange periode. min spørgsmål lyder således.
Kan jeg aflevere nummerpladerne til forsikringen ligesom man gør ved en mc og så få dem tilbage når jeg vil ha den på plader igen.
Og hvis man kan det får man så de rasterende penge retur som man har betalt for resten af året.
Og hvad med vægtafgiften..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aflevering af nummerplader
  • #2   2. jul 2011 ja det ville jeg også gerne gøre men der er bare meget lang tid til mandag når man får en så skør ide en fredag nat smiley

• #3   2. jul 2011 Kommer jo an på hvor lang tid, ellers er det jo bare og aflevere pladerne ved policen, afmelde forsikringen, så for du jo rest beløbet af det du har betalt tilbage både på forsikring og vægtafgift..men du for jo så bare en stor udgift når du skal ud og kører igen

• #4   2. jul 2011 ja det er jo nemlig det som jeg skal til at regne på når jeg finder ud af hvordan og hvorledes med de skide plader...
    For ved ikk hvor lang tid jeg kan undvære min lille baby ( bmw'en) hehe
    For som det ser ud nu betaler jeg 7800 med fuld kasko og køre for ca 1000 kr i måneden.
    Så det er jo en MEGET lille bil jeg skal ha som kan sparke nogle km af på litern før at det kan betale sig...

• #5   2. jul 2011 Jeg sidder også og regner på det alt det lige for tiden, da jeg snart ændre kørsels mønster, for 70km om dagen når jeg skal på skole istedet for 5 kilometer om dagen, og med min nuværende bil med forsikring, vægtafgift og brændstof kan jeg ved at købe en Aygo have den på fuldkasko, betale mit forbrug af brændstof og vægtafgift, og spare cirka 5000 kr om året

• #6   2. jul 2011 ja det er jo fristende sådan noget... men jeg har det også bare sådan, at jeg blir udlært om 3 måneder, og så er det sq ikk fordi jeg ikk har råd til at ha bilen, og det er det heller ikke nu. Men det med at spare penge det er sq lidt fristende syntes jeg... og så samtidig kunne tænke på at når man ikk kan holde det ud mere kan man bare smide plader på dyret og så køre i den igen...

• #7   2. jul 2011 Går ud fra at bilen er betalt og hverken bank eller andre har pant i bilen, for ellers forfalder evt. pant/restgæld til betaling når den afmeldes. da den så ikke er forsikret...
    Med dine udgifter til forsikring og vægtafgift vil de første ca.5 uger være uden besparelse for dig,da det skal dække ny indreg.
    Men efter det så vil du have ca. en tusse mere til dig selv i måneden...

• #8   2. jul 2011 var det ikke bedre at sælge bilen og købe en billigere bil for du har jo også værditab som er en stor afskrivning og så købe en lille japser til du får råd til at køre bmw igen

• #9   2. jul 2011 hvis du betaler vægtafgift på ca 1000 hver halve år, så skal bilen kun stå stille i 7 måneder, før du har tabt flere penge, end hvis du bare smider pladerne ind til skat.. ..

• #10   2. jul 2011 Dan R som sagt er det ikk fordi jeg ikk har råd til BMW. Det med at spare penge lyder bare lidt fristende.
    Og jeg kan som sagt ikk rigtigt finde ud af hvor meget jeg kommer til at spare eller om det er for dyrt at skulle betale vægtsfgift før jeg har nogle tal på hvor meget en anden vil vil koste i forhold til.
    Men jo det ville være smartere at sælge bmw'en og så bare købe en lille bil. Men problemet er at jeg ikk vil af med den. Jeg kender hver en skrue på den bil så den betyder sq lidt for mig smiley ( den typiske en mand og hans bil )

Kommentér på:
aflevering af nummerplader

Annonce