{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

E320 CDI gearolie ER skiftet {{forumTopicSubject}}

samt filter. Herefter tager den længere tid om gearskifte (aut.gear 7 trin).
Og den kan have lidt svært ved at finde rette gear i 1-2gear....eller også er det lidt "drukne"-fornemmelsen...dvs. den tager ikke ved med et samme. Har oplevet det 3-4 gange på et par uger.

Er der noget gearkassestyring der skal/kan nulstilles?
Måske det vil hjælpe.
En erfaren mekaniker kan vel ikke have problemer med at påfylde rette mængde?
Er der et overløbshul eller hvordan ved man når der er rette mængde på?

Tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E320 CDI gearolie ER skiftet
  • #1   17. jul 2011 er det ik samme procedure som vw automatgear at den ska fyldes helt op så ska den køres igennem gearne også ska det tappes af igen også ska en anden mængde fyldes på

• #2   17. jul 2011 converteren ??? der er ved og gå???

• #3   17. jul 2011 Jeg ved ikke, hvordan proceduren er for gearolieskift - min mekaniker har klaret det.
    Jeg kan fortælle at forinden gearolie + filterskift, der skiftede den noget hurtigere gear, dog kunne den godt give et hak ved skift mellem 1 og 2. gear.
    Men inden oplevede jeg ikke det problem som jeg beskriver i første indlæg.

Nogen der ved om der er noget styrting til aut.gear.kasse som kan/skal nulstilles?

• #4   17. jul 2011 converteren besttemer hvornår og hvilket gear du skal køre i, den er nok ved og være færdig

• #5   17. jul 2011 Hej Rune, inden jeg fik skiftet gearolie, da oplevede jeg aldrig at den ikke tog ved med det samme når jeg gav en del gas. Sjældent det sker og lidt svært at beskrive. Når der ikke var problemer inden, så tror jeg ikke der er en del der er på vej til at blive defekt, men mere at der er noget styring, som skal nulstilles.
    ELLER at der er lidt for lidt gearolie på, men det tror jeg nu han har styr på.

Kommentér på:
E320 CDI gearolie ER skiftet

Annonce