{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alfa Romeo 156 2,5 v6 gta
  • #1   22. jul 2011 husk at købe et buskort samtidig smiley

  • #2   22. jul 2011 Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men er GTA ikke kun lavet med en 3,2 liters V6? Jeg ved at du skal skifte olie konstant, derfor ser du også mange Alfaer der har fået skiftet motor, især på biler fra før 2000.

  • #4   22. jul 2011 sorry my bad, glemte at skrive den har alt i GTA udtyr orignalt minus motor


  • #6   22. jul 2011 alt skulle være forholdsvis ny i undervognen smiley bærearme, kugler osv.... den har en el fejl føler til højre bagdør
    den siger den er åben selv og den er lukket


  • #7   22. jul 2011 Og husk at få set den rigtig godt igennem for rust. De ruster uhyggeligt meget.
    I min læretid (omkring 2003) var jeg med til at skrotte en 2,5V6'er fra 1998, da den ganske enkelt var så rusten, at ikke kunne betale sig at svejse den op. Udenpå var den meget pæn, men under gummihuden på bunden var den væk overalt.
    Jeg har endnu aldrig været under en 156'er der ikke kunne trænge til at blive svejst op.

    Bare lige hav det i baghovedet.


  • #8   22. jul 2011 sørg for at servicebog er udfyldt, og at den har fået undervognsbehandling fra dag 1. De har det tit med at airbag lampen lyser pga dårlige ledninger under sæderne. Skaf dig alfadiag og et kabel så du selv kan resette fejl, så kan man leve med det meste. Bærearme holder fra 30-50k km inden de begynder at knirke.

    Har selv haft en V6 og nu en 2.0 og de har begge været nogle dejlige biler.. Grunden til at jeg ikke længere har v6 er at den har urimlig høje driftomkostninger mht grøn afgift og forsikring, samt et hidsigt benzinforbrug. Grønafgift er omkring 8klik om året så vidt jeg husker


Kommentér på:
Alfa Romeo 156 2,5 v6 gta

Annonce