At sælge eller ikke at sælge? Polo {{forumTopicSubject}}
Jeg går lidt med nogle store tanker for tiden.
Jeg har en Polo 6N 1,4 16V 101HK, som jeg faktisk er rigtig glad for, når den virker. Jeg syntes dog at der har været en del problemer med den i løbet af det sidste års tid. Jeg har dog også kun haft den i 18 måneder.
I gennem den tid jeg har haft den har jeg skiftet rudehejs 4 gange(det var dog forhandleren, men skulle stadig undvære den), skiftet ABS sensor, udstødning, servopumpe, fået gearkassen komplet renoveret(for en mindre formue), mine fælge er skæve og skal skiftes hvis jeg skal beholde den.
Der ud over er der et par småting som skal laves på den, før et eventuelt salg, og selvfølgeligt også hvis jeg beholder den.
Mit dilemma er nu, at jeg ikke ved om jeg skal sælge eller ej.
Den køre skide godt, jeg har fået bygget anlægget i den som jeg gerne vil have, den ser ok ud, er rimelig økonomisk(dog ikke i reservedels forbrug), og vil nok helst beholde den.
Jeg syntes bare det virker som om at jeg løser et problem, kun for at finde det næste.
SÅÅ, Er modellen bare en mandags model med mange fejl, eller er det bare slidte dele som skal skiftes, for at jeg så igen kan køre uden problemer inden for nærmeste fremtid?
Jeg ville jo heller ikke sælge den her, for så at få en anden bil, hvor jeg kan starte forfra med at løse de samme problemer.
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Som du selv skriver er der ingen garanti for den næste bil du får bliver bedre.
Du ved hvad du har nu. Og hvad der er lavet og hvad der skal laves. Biler går i stykker
aug 2007
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 69
mar 2008
Følger: 130 Følgere: 117 Biler: 22 Emner: 97 Svar: 258
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
Der er stort set aldrig noget med den og den bringer os til og fra arbejde året rundt
aug 2007
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 69
At sælge eller ikke at sælge? Polo