{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Hvorfor bliver folk SÅÅÅÅ SUUUURE :) {{forumTopicSubject}}

Kommer kørende stille og roligt og kommer op til en slmindelig familie bil som køre søndags kørsel med de 75 km/t overhaler så med uændret hastighed og med god afstand så tar fanden BARE ved spasser og blinker med lyset :S altså jeg har tjekket bilen TOTALT og lyset er instillet korrekt og alt baglys virker og tågelygten ER slukket hehe. det er snart sket et par gange at folk ikk kan li man overhaler smiley hvorfor de sure miner ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor bliver folk SÅÅÅÅ SUUUURE :)
  • #1   30. jul 2011 jeg har også engang haft en bil så langsom, så jeg ikke kun følge efter de biler der overhalede.. der var jeg skam heller ikke glad. . smiley

• #2   30. jul 2011 Fordi han ikke kan køre race med dig når kone sidder ved siden af smiley

• #3   30. jul 2011 gi dem fingeren.

• #5   30. jul 2011 Nej jeg har givet fingeren 1 men FUCK hun STANK

• #6   30. jul 2011 smiley

• #7   30. jul 2011 Kørte for et par uger sider på en 2 sporet landevej med en fart på 85 hvor man må køre 70. Lå i venstre bane og skulle dreje til venstre 200-300 m henne af vejen.
    Der kommer så en ung gut og ligger sig op i røven på mig, jeg gider ikke trække ind da jeg skal til venstre og desuden ikke "snøvler" af sted. Fjolset vælger så at trække helt op i røven på mig og overhale indenom.
    Gir ham så fingeren i det han kører forbi, hvilket resulterer i han drastisk svinger ind i min bane foran og blokker bremsen.

Idiot man ! Der findes mange syge mennesker !

• #8   30. jul 2011 Granau '

ringede du ham lige op og fortalte du skulle dreje ?
    havde du ikke trukket ind havde jeg også kørt indenom...

medmindre du blinkede self smiley

og igen, havde du ikke blinket og jeg var kørt udenom, og du så havde givet mig fingeren, så var jeg sku også blevet tosset.
    retfærdigører ikke hans handling.. but still..

• #9   30. jul 2011 Kørte 35 inde i byen her til aften i min Chevrolet C10 (5,7l V8 så larmer lidt).
    Med det samme kommer der en mand løbende ud på vejen og råber og skriger op om at jeg skal køre ordentligt for ikke at køre hans kat over, som slet ikke var i nærheden.
    Nu må folk sku lige spænde hjelmen!

• #10   30. jul 2011 Caisper .

har jeg sku også prøvet smiley så snart ens bil ikke siger som en standard bil så kører man mega vild og råddent!

• #11   30. jul 2011 Caisper: Misundelse er en grim ting ^^

Det er sjovt når folk ikke forstår de skal være glade for hvad de har i stedet for at være sure over det andre har.

(V8 Vs Cat.. hva er sjovest right?)

• #12   30. jul 2011 det er lige som folk der ikke kan tage at blive nakket af en golf 2 smiley

især når de så ikke kan flge med... ikke at det er racer, men den kan da lidt og når så zafiraen ikke kan mere så får man fingeren osv.

smiley

• #13   30. jul 2011 især når man kommer trillende i 5. lig så stille smiley

• #14   30. jul 2011 det sjpveste er faktisk, at se dem i hovedet når man hakker en gammel golf op i 6. smiley

• #15   30. jul 2011 alex S

fik jeg først en gammel golf op i 6 så tror jeg vidst det var vejen jeg kiggede mest på smiley

• #16   30. jul 2011 tja der er små "betjente" gemt rundt omkring i nogle folk.

lå på landevej idag med 85-90 på speedo, en utålmodig bil nærmer dig ret hurtigt og ligger lige i prutten på fiat'en. Jeg tænker "overhal eller hold afstand" og sænker farten efter et par km med denne kørsel. Rammer 65km/t og hun kommer ret tæt på og regner med hun fattede budskabet. Kører igen 85-90 på speedo og hun vælger at overhale.

Det er fair nok men hun kommer bag en bil som svinger i hastighed 70-80km/t hele tiden.. op og ned... det gad jeg sgu ikke ligge bag så tager tilløb og skal til at overhale begge 2 men nu sætter den haltende billist farten op til over 90km/t....! så jeg når kun lige ind igen inden fuld optrukket og så får JEG lyset og horn?? gå lige amok mongol... Oo

hold da kæft en gang hjerneblødninger mand....

• #17   30. jul 2011 HARTMANN

og med "sigte" så kan man kun "håbe" ! smiley

• #18   30. jul 2011 HARTMANN

Oplever ikke det du besriver her i min bil. En gammel Fiat Punto fra 1997, som jo ikke ligefrem udstråler race smiley
    Men på min motorcykel er det en helt anden snak.
    Der er nogle "Briantyper" der forsøger at få mig til at køre imod dem, ved at ligge sig helt op i røven af min motorcykel

OKAY det da meget sjovt i starten, men helt ærligt så går det sjove af det når det evigt og altid er en bil min motorcykel kan trække fra i tomgang. Så nu er jeg begyndt at trække ind til siden og lukke dem udenom når de begynder.
    Så derfor til alle "briantyper", hvis i vil kører race mod en MC, så få en ordenlig bil der kan. Og den der med at kaste affald efter mig ved næste lyskryds, bare fordi i ikke kan følge med resultere kun i en ting. Nemlig et smadret sidespejl på jeres bil, and i dont care.

Langt indlæg, men det beskirver meget godt de oplevelser jeg har haft i trafikken med visse typer.

• #19   30. jul 2011 ja det er sgu en kunst at lave vellykkede overhalinger i en sløv spand. =P

• #20   30. jul 2011 hahaha

• #21   30. jul 2011 Den der med vinden kender jeg godt fra min egen bil smiley
    Det er "Spændende"

• #22   30. jul 2011 trinity..

det er nu spass, at have det 6. gear smiley ville bare nske jeg havde en gearknop hvor det var på smiley

den ligger faktisk godt på vejen.. men det har også krævet at alt er belvet gået efter .D

• #23   30. jul 2011 Et eller andet sted tror jeg at grunden til at nogle mennesker bliver så provokeret, er at de ikke kan tåle, at nogle har noget som de ikke har. Derfor opstår der en eller anden kortslutning på øverste etage, og de bliver som hulemænd, der ikke kan tåle at en anden hulemand har en større kølle end dem selv.

• #24   30. jul 2011 nemlig..

• #25   30. jul 2011 Men når det så er sagt alt det der med at der kan opstå farlig situationer og videre. Så er det nu også meget sjovt at drille disse hulemænd, bare engang imellem smiley

• #26   30. jul 2011 JB

fordi det er uventet i en gammel golf fra 1990 smiley

• #27   30. jul 2011 næste gang. klodser du bare bremsen helt hjernedødt, så han banker op i røven på dig,,, står ud og gir HAM fingeren, Han kan jo bare holde afstand og være opmærksom!! (er fedest hvis man køre i en lidt ældre bil ) smiley

• #28   30. jul 2011 Jb

den har kræfter nok smiley

• #29   30. jul 2011 jb
    ja egentligt, jeg bruger det ikke ret meget. men det er rart på en forholdsvis lavgearet bil.. gearkassen er desværre den samme, som den er fdt med.. men jeg gider ikke skifte den nu..

men folk kigger en smule på motorstien når man smider den derop smiley
    den kan nemt hres med rent ror smiley

• #30   31. jul 2011 . Trinity .

Der kom et kryds efter de 2-300 m, hvor der alligevel var rødt lys, så kunne ikke se hvad han havde så travlt med.

Kommentér på:
Hvorfor bliver folk SÅÅÅÅ SUUUURE :)

Annonce