{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

200SX S14 Afgift, erfaringer ? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har erfaringer med, hvad afgiften er på en S14 200sx / 240sx / silvia ?

Kan ikke finde nogen S14 på skats hjemmeside under Værdiansættelse af brugte motorkøretøjer. skat.dk/skat.aspx?oId=171&newwindow=true

Er der nogen der har haft en s14 importeret og betalt afgift, og kan fortælle hvad de kom af med ? Og så årgang, højre/venstre styret og udstyr ?

Takker :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  200SX S14 Afgift, erfaringer ?
  • #1   4. aug 2011 en højrestyret ligger på 40k ca. +/- 10k

• #2   5. aug 2011 Ved du hvad det så koster ekstra hvis den er venstrestyret ?

• #3   5. aug 2011 Jeg ved det ikke, derfor jeg spørger :o)

Ellers lækker s14 du har dig Aabenhuus

• #4   5. aug 2011 Har du selv importeret den ?

• #5   5. aug 2011 Følger lige med her da jeg selv er på udkig efter sådan en bil smiley

• #6   5. aug 2011 Godt salgstrick :o) Hehe.

Ej Hartmann, jeg ved det ikke, jeg har bare hørt det er billigere hvis den er højrestyret.

Har aldrig importeret en bil, så har ingen erfaringer selv.

• #7   5. aug 2011 så vi 3 som er ude efter sådan en

Bare til info, de fusker lidt på mobile.de - så en til 10800 for et par måneder siden, nu står den til omkring 6500 men km tallet er over 200 nu hmmm mærkeligt?

• #8   5. aug 2011 Hvad var km tallet før ? Er det blevet ændret ?

• #9   5. aug 2011 Hartmann fed farve til supraen, det ser godt ud. =) Har altid været fan af mørke grå til biler smiley

• #10   5. aug 2011 den var vidst under 100 mener jeg, det var en jeg var meget interesseret i på grund af km tallet og standen, motor så næsten ny ud men godt man ikke købte den

Og desuden japan import cars virker lidt af en idiot, skrev til ham vedr. de forskellige version Racing, Z edition osv da han har en Racing og Sportline model men han bad mig bare google det.... altså han ved ingen gang selv noget om det han sælger...

• #11   5. aug 2011 Ja det er jo en forholdsvis billig japser. Har undersøgt det lidt omkring og snakket med JPD. De virker meget flinke og fik en lang snak om hvordan det hele fungerer og koster osv.
    Japanerimports har jeg ikke hørt så godt om. Han køber også igennem en importør i UK og mange af de biler der står på hans side som solgt er slet ikke nogle han har haft. Men nogle som JM imports har solgt( Det er dem han køber dem igennem.)

Men er kommet frem til at vist jeg skal have en skal det være en fra japan. JPD lyder meget fornuftig med priser og hele måden de gør det på. Prøv at ring til dem vist det er.
    Ellers kan du jo skrive til JM imports i england og garanteret fraskrive den udgift som japanerimport ville tjene på handlen.

Kommentér på:
200SX S14 Afgift, erfaringer ?

Annonce