{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

JEG ER TRÆT AF USERIØSE! {{forumTopicSubject}}

Nu jeg haft min del sol tilsalg i omkring 1 måned.

Jeg har haft 6 personer der sagde at de havde pengene og var seriøse. ALLE sprang så fra lige 1 - 2 dage før de skulle hente den. Med en eller anden latterlig undskyldning for hvorfor de altså ikke kunne købe den.

Og så er der en million der har tilbudt mig deres klamme lorte biler. (der har også været nogle gode byttehandler ind imellem)

Og så alle dem som læser sådan her: (pris: 36.000 den biligste i danmark) ... Okay, der står åbenbart 36.000 - Men er villig til at slå 6000 kr. af prisen, da du jo bare er så speciel og dejlig.
FUCK NU AF MED JER!!

(Og ja, DU har pisse på min sukkermad!)

Andre der også oplever fuldstændig urimelig useriøsitet for tiden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 4 hylder 1.200 kr.
  • Fixing shower temperature valve 999 kr.
  • Reparation af vaskemaskiner 1.199 kr.
  • Opsætning af lampe 1.000 kr.
  • Hængt en hængekøje op, to billeder, to “platter” og sidst men ikke mindst et skab op på toilettet. ” 1.600 kr.
  • VVS. Montering af blandingsbatteri og udskiftning af 2 stop ventiler. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JEG ER TRÆT AF USERIØSE!
  • #2   25. aug 2011 tjek forum før du opretter.. det her er vidst repost x ... 1000? ..

• #3   25. aug 2011 Enig med Morten S.

For tiden er det total købers marked. Man kan sagtens tillade sig og være kræsen, og prutte i pris.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.725
    #4   25. aug 2011 Tag en kiks.

• #5   25. aug 2011 Lol whine.. 6.000 .- er sgu da et ok afslag.. værre med dem der byder 15.000 .-

Tager personligt selv kun købere seriøst som ringer og aftaler tid for at se og prøvekøre bilen..

Sms'er, bud og byttehandler per. mail bliver ikke besvaret seriøst.

• #6   25. aug 2011 Morten S
    - den billigste i forhold til standen.
    Du kan godt finde et gammelt smadret lig, som er billigere.

Men ja prutte om prisen. Men når prisen nu i forvejen er så billig, så burde man da at tænke sig lidt om...

• #7   25. aug 2011 Klaus !
    - Som man kan se så har jeg slået 9000 af den i forvejen billige pris på 45.000...

• #8   25. aug 2011 Jeg ser sådan på det hvis ikke de vil betale det som jeg vil have,så find en anden,jeg har flere garager jeg kan sætte biler i.

• #9   25. aug 2011 Er det noget nyt at markedet herinde er fyldt med klaphatte? Næppe. smiley

• #10   25. aug 2011 Ja det er sku noget lort. Har prøvet det samme men min BMW nu.

• #11   25. aug 2011 Dem er der mange mange af!

• #12   25. aug 2011 MC L
    - Man får bare nok af det til sidst ikk?

• #13   25. aug 2011 Da jeg havde min BMW til salg for 6000 blev jeg spurgt om jeg ikke havde lyst til at give min bil væk!!! Ja give den væk:-) vil du ikke også have mit hus og min cykel!!! Man er jo i chok!

• #14   25. aug 2011 man kan jo også vende den om i et andet perspektiv.

Jeg har en klassisk bil til salg, den bliver sammenlignet med et overfyldt Golf 3-4 univers som der er en milliard til salg af i alle afskygninger. Selvfølgelig sammenligner man markedspriser med en bil fra 78 med en bil fra 98. det giver jo absolut ingen mening.

Og folk må jo vide hvad deres biler er værd, bliver stadig chokket over at man sætter en pris på annoncen, får en privat besked om man kan hente inden weekenden for ti tusind mindre, og den næste der spørger skal betale prisen.

• #15   25. aug 2011 Har i nogen sinde tænkt over at sælger også kan være en idiot?

Okay du har den til 36k, og bliver budt 30k? hvorfor ikkke flække den på midten. forhelved 3k? så havde du været af med din vogn?!

• #16   25. aug 2011 Hov..

Men nogen gange er sælgere satme også alt alt alt for stramme, og tror de ejer verden.

• #17   25. aug 2011 Hvad Gjorde man før i tiden? ringede, aftalte og kiggede, og så forhandlede man. idag er det omvendt:

Prutte pris, måske møde op til at se på tingende, eller bare spilde andres tid

• #18   25. aug 2011 sådan er det bare i øjeblikket, folk der har kontanter og kan betale med penge de forlanger afslag på 25-30% det er inkl mig selv, jeg presser som regl prisen 10-15000,- på en bil i 50.000,- kroners klassen ellers gider jeg ikke handle, der er jo altid en der vil sælge. men der sagtme også mange der kommer med deres gamle golf 2 og vil have 25000,- for den, blev selv tilbudt en astra 1,6 1992 malet med spraymaling i bytte med min transporter tdi den ville han have 45000,- for.

• #19   25. aug 2011 Søren <SVBG> klippet.
    - Det havde jeg også været frisk på, hvis det ikke var fordi at den jo er så vanvittig billig i forvejen, og er blevet sat ned flere gange.

Hvis jeg flækker den på midten så bliver det jo bare ved. Så står prisen til 33.000 og så bliver jeg jo budt 27.000 ...

vw T
    - Ja præcis! Hvad fanden sker der for folk i dag?!

• #20   25. aug 2011 Jo billigere bilerne bliver jo mere vil folk prutte om prisen.
    Den af min Har der været et par interesserede til at se på den. Men man sætter en pris, omvendt forventer man selv at skulle slå lidt af da det jo er købers marked.

6000 er jo et bud, men hvorfor ikke være frisk og slå til hvis der ER en mulig køber. Dem kan man også sagtens presse lidt

• #21   25. aug 2011 ..... Der vil altid være klaphatte derude, der tror deres motor er lavet af guld.

Men så er du ikke en skid bedre mht. at presse prisen.

Men kan da godt forstå jeres frustrationer over at folk ikke er seriøse. Hvad med at tale med dem i telefon, der har jeg erfaring med at man kan skrabe de mest useriøse væk..

Bati - Mht til de 33.000, den skal jo blive på 36k og så kommer køber og siger 30k, så siger du 33k og så siger 32k måske smiley . Atlså almindelig prutten om prisen jeg mente, men mente mere at sælger også må være lidt fleksibel hvis i vil af med jeres bil.

• #22   25. aug 2011 Søren: Jeg er fuldstændig enig

• #23   25. aug 2011 jeg har aldrig forstået hvordan man kan byde på en vare man aldrig har set?

• #24   25. aug 2011 i gamle dage købte man ikke bare en bil med det samme.

som vw t siger der ringede man aftalte at køber kunne se den og så forhandlede man om prisen.

men forstår heller dem som sælger en Golf 2 til 50.000+ fordi den har lidt flere heste end normalt. så hellere købe en nyere bil for de 50.000

sælgere må også tage sig sammen men købere skal også

nettet længe leve!

• #25   25. aug 2011 Syntes ikke det kan svare sig at betale 60 kroner for at blive V.I.P her på bilgalleri for du får aldrig solgt her på Bg alligevel det er kun dba der virker smiley

• #26   25. aug 2011 Rasmus P

Ja 60 kr er ikke meget at give det ved jeg godt smiley Og man kan fandme været heldig nogen gange det oplevede jeg bl.a på scootergaller i den tid ;D ! Men syntes bare ikke bilgalleri, og bestemt ikke scootergalleri er seriøst... Har godt nok fået solgt en masse ting igennem dba.. Syntes altså den side slår fejl smiley Og det her er ikke for at nedgøre siderne !

• #27   25. aug 2011 Man kan jo ikke byde på en bil, før man har set den... Det er det der er så latterligt. Folk skriver bare "jeg byder 30.000kr" , men de har slet ikke set bilen...

Til gengæld er der godt nok også mange herinde der tror at deres gamle gennekneppet orange golf 2, med thansne bodykit og hækvinge, er lavet af guld.... de sætter fandeme lortet til ~40.000kr.... helt væk.

• #28   25. aug 2011 selvfølgelig kan man byde på noget man ikke har set, det gør jeg altid, men jeg tager selvfølgelig det forbehold at bilen bliver beset inden jeg siger 100% ja, jeg har en pris jeg vil give for en vare så er det bare med at finde varen til den pris, det tager tid, men når du først har fundet det du søger, så er der ikke så meget med at gå og finde fejl på bilen, det er allerede trukket fra.
    hvordan tror i det foregår på online auktioner med private sælgere???

• #29   25. aug 2011 Ja bati. Det et sygt. Du givet den til en god pris og alligevel vil de har 10.000 rabat. Det er noget shit main.

• #30   25. aug 2011 Rasmus P + 1

• #31   25. aug 2011 Rasmus P : der er vist noget du ikke forstår, jeg spilder netop ikke folks tid og min egen ved at tage ud og se på tingene og så byde på bilen der hvis jeg ikke kan blive enig med sælger om prisen alligevel hvorfor skulle jeg det. jeg lægger da tingene på bordet med det samme uden noget pis, jeg byder det jeg mener jeg vil give for bilen, jeg er klar over at jeg ikke kan få en bil til 10.000 der står til salg for 50.000, men ca 70% af de biler jeg byder på er klar til at slå 25-30% af prisen.
    det er jo heller ikke helt rigtigt det du skriver at med at man bare hoster op med pengene når du har budt på en bil, hvis bilen ikke er i den stand som beskrevet på auktionen kan man lade auktionshandlen gå tilbage.
    når jeg byder, regner jeg med at det er en standart bil i normal stand, med lidt buler mv. det gør jeg sælger opmærksom på. jeg tror nu også 100% af de sælgere jeg handler biler med er tilfredse med handlen.

• #32   25. aug 2011 Bilerne er jo ikke mere værd end hvad folk vil give. Sådan er det bare. Generelt er ingenting noget værd pt.

Jeg vil sige, at man er mere en klaphat hvis man ikke forsøger at gøre en god handel.

Man bestemmer jo selv om man vil sælge eller ej.

• #33   26. aug 2011 sådan er det vel bare i dagens danmark.. synes at alle der sælger og køber her i landet for tiden er så skide useriøse..

men det er alligevel godt nok, da det er skylden i at vi lige har fået et fint værksted til leje, da en anden hoppede fra efter at have takket ja til det smiley

Kommentér på:
JEG ER TRÆT AF USERIØSE!

Annonce