{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Seat Altea - Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Står og skal købe firmabil, inden for den næste måneds tid, derfor har jeg kigget på Seat Altea'en! Bilen jeg har tænkt på er en 2,0 TDI, måske med DSG (kommer an på budgettet)! Men hvad er erfaringern med denne bil, samt hvilke ting skal man være opmærksom på?

Jeg kommer til at køre meget i den ca. 60-70t km om året (måske mere), så hvilket udstyr vil I mene er nødvendig?
Jeg har også overvejet 18 eller 19" fælge til den, hvad sys i? bliver jeg træt af fx. 19" i længden eller der er måske ingen væsentlig dækstøj iforhold til de to størrelser?

Hov ja, nogen der ved hvor der står en lækker momsfri Altea henne til ca. 200K

Uha, alt det jeg vil vide da Kom gerne med andre ting om bilen:-)

//Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Altea - Erfaringer?
  • #1   2. feb 2006 Ellers den nye VW Caddy Life TDI - den har vi (: kørt 17 km.. Fantastisk bil!

    \\David


  • #2   2. feb 2006 Det er bare om at få købt en hurtigst muligt.

    Der er en fra HKD der har skiftet sin civic i-VT ud med en Seat Altea 2,0 TDI og han har kun rosende ord om den, så det er bare om at få købt en smiley


  • #3   2. feb 2006 hey... jeg fik min altea 1,9 tdi onsdag i sidtse uge.... Jeg kan kun sige at det er et FANTASTISK køretøj;o) men hvis du skal have nogle kvalificerede svar på dine spørgsmål så kig forbi www.seatclub.dk der finder du svar på det meste..
    og lige en sidste ting så køb den i stylabce.. du får vildt meget lækkert udstyr for den lille merpris i forhold til referencen....


Kommentér på:
Seat Altea - Erfaringer?

Annonce