{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad siger folk til det :)
  • #1   21. sep 2011 har kun hørt godt om den...

  • #2   21. sep 2011 Det er faneme billigt! super system i øvrigt!

  • #3   21. sep 2011 virker rigtig find dem jeg plejer og bruge den har faktisk lige bestilt to idag bare til 2000 stykket så de blir da lige afbestilt i morgen..

  • #4   21. sep 2011 Jeg har den siddende i min bil og jeg må sige at være generelt tilfreds. Dog var den sat til at være ALT for sart så den gik igang bare en motorcykel kørte forbi. Nogen gange kan den også gå igang uhæmmet. Jeg fik super god behandlig ved ham fra netimport og efter købet. Fjernbetjeningen er lidt klodset og tyk men virker som den skal. Det er også en grim antenne med men den har jeg smidt op under taget så den er væk og signalet er ikke blevet meget dårligere smiley

  • #5   21. sep 2011 Jeg er også 100% tilfreds med min. Fyldt med fede funktioner og kan programmeres til det meste.

    De eneste minuser jeg kan sige er, som Daniel siger, at fjernbetjeningen er lidt klodset. Men så alligevel så er den ikke større end de fleste flipnøgler til nyere biler.
    Og med de mange funktioner kræver det at man sætter sig godt ind i hvordan den virker. Man kan hurtigt få trykket forkert og sat en eller anden mærkelig funktion til. Især hvis man ikke bruger tastelåsen når man har den i lommen.


Kommentér på:
hvad siger folk til det :)

Annonce