{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

thomas j
thomas j
Tilmeldt:
4. maj 2008
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 14

hvad siger folk til dette? TURBO {{forumTopicSubject}}

Vil gerne høre far nogen der ved noget om det!

Nogen der har prøvet det er kit?
Hvad skal man mere bruge Chipning?
Hvormeget kan motoren Tåle i bar? og hvormnage HK får man max Enten i alt eller ekster?

http://www.astina.dk/product_info.php?cPath=335_347_475&products_id=2497&pID=2497

Nogen der har prøvet det?
Lad mig høre jeres menigner!
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad siger folk til dette? TURBO
  • thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 14
    #1   8. jan 2009 ja det er også det jeg regnede med, men hvis man køber det kirt der og så får smedet stempler og den chippet og berbejdet topstykke, kan man så ikke godt smide en 80 hk ud af den eksster med 0,8 i bar eller lidt mere og vil den ikke kunne holde til det?

  • #2   8. jan 2009 Ved godt det ikke er svaret du ønsker men i det mindste er det ærligt, Det ville være meget bedre og billigere i længden at købe en bil med de heste du ønsker.

  • thomas j
    thomas j Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 14
    #3   8. jan 2009 ja du har helt ret,. tak for kommentarene, jeg lukker den her fra og tænker vidre.

  • #4   8. jan 2009 Ja men så kan han blive ved, for krumtappen er heller ikke bygget til tryk og plejllejerne er HELT sikkert ikke.
    Det vil aldrig holde i længden. Og du skal altså lige huske at en mapning af dit setup langt fra er gratis.

    Jeg tror der er en grund til at de kun nævner 0.45 bar.
    Jeg har ikke haft en ny swift skilt ad men den gamle var langt fra bygget til tryk. Og med den pris en swift har tror jeg ike ligefrem de har overdimensioneret tingene for at gøre den mere holdbar.

    Men til den pris skal man da virkelig være glad for sin swift for ikke at bytte den til en anden bil der har hestene standard eller ihvertfald bare monteret en turbo standard så det har en chance for at holde.


  • #5   8. jan 2009 Motorstyrig er noget rigtigt øv på sådan en ny bil... Undersøg lige hvad det koster at få den monteret og indkørt før du gør noget.

    Ud over det, så find ud af om den turbo er noget værd. Jeg kender ikke mærket men der er ret mange drålige kineserturboer i omløb som bliver meget meget hurtigt slidt. Overvej eventuelt at investere i en KKK eller Garett turbo i stedet for.

    Samtidigt så skal du nok også regne med øget slid på kobling, gearkasse, aksler, og resten af drivlinen...

    Personligt - og jeg mener personligt er det helt sygt at betale 30 for en no-name turbo, nogen bøjninger, en lille IC til max 1000,- og en turbomanifold. Greddy map sensoren er nok det dyreste i kittet.. og der forstår jeg ikke hvorfor man ikke genanvender den fra motorstyringen..

    Manifolden er nok svær at skaffe andre steder, men resten kan du selv stykke sammen for væsentligt mindre end 30 k..


    Men som sagt, det kan være min manglende bedre viden..


Kommentér på:
hvad siger folk til dette? TURBO

Annonce