STJÅLET TOYOTA HILUX {{forumTopicSubject}}
Min toyota hilux er blevet stjålet i nat kl 05 uden for min bolig i slangerup!
Hvis nogen ser den eller bliver tilbudt noget af det udstyr som sidder på den, så vær lige opmærksomme og sig til!
Særlige kendetegn:
Mørkegrøn farve med samme farve hardtop
hævet med 33" All terrain dæk på sorte stålfælge
tonet ruder
rustfri frontbøjle med 2 Hella fjernlygter
nymalet sort anhængertræk
Politiet er blevet underrettet og holder øje efter den, men jeg beder jer herinde om hjælp, i håb om at nogen ser den eller kender nogen som ved noget.
Den stod til salg og der har været en del folk og kigge på den og de bliver selvfølgelig alle meldt til politiet som mistænkte.
Der er tale om proffesionelt arbejde, for jeg var vågen på det tidspunkt af morgenen og drak kaffe da jeg hørte en bil køre forbi ude foran, og jeg kiggede ud af vinduet og så en stationcar køre langsomt forbi, og 10 min efter hørte jeg hiluxen starte og køre afsted.
Jeg fløj naturligvis ud i min anden bil og ville sætte efter men mistede desværre synet af den, da intet lys var tændt og det var stadig mørkt, så den slap væk fra mig.
Håber at nogen vil holde øje i slangerup området og selvfølgelig i nordsjælland
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 1.025
feb 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 74 Svar: 1.711
Men Altea 2,0 DSG blev fundet efter 6 ugers forsvinden, der blev jeg meget overrasket da jeg også troedet den va blevet hugget op (hvertfald for udstyr og læderkabine). Men den var helt intakt. Det kan bare være nogle "drengerøve" der har stjålet den som så stiller den igen på et tidspunkt.
jun 2008
Følger: 122 Følgere: 108 Biler: 8 Emner: 166 Svar: 1.090
Sys at have læst du er nummer 6-7 styk inden for de sidste par måneder..
Har du nogle billeder af den, så efterlys den på facebook.
jun 2008
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 7 Emner: 70 Svar: 1.441
Disse biler er jo også eftertragtet udenlands og desværre nemme at stjæle, trods ratlåsen.
Jeg hørte ingen ruder blive smadret, så det kan kun være en prof biltyv, for der gik ikke meget mere end 10 min fra jeg så den stationcar køre forbi, til jeg hørte hiluxen starte og køre afsted uden lys. Så på 10 min har han lirket døren op, brækket ratlåsen og kortsluttet tændingen og det er uden at jeg hørte en eneste lyd, og jeg var fuldt vågen mens det skete og alt lys i huset var tændt, og alligevel er tyven så fræk at udføre tyveriet kun 5 min før jeg skulle bruge bilen.
jun 2008
Jeg ved fra min civic da jeg havde tabt nøglen at det tager cirka 5-7 minutter at lirke både tænding og dørlås, desuden kan der online købes diverse værktøj til det der letter arbejdet betydeligt..
Hvis jeg var dig ville jeg tjekke ringe til politiet eller scanlines, da jeg ved fra da min bmw forsvandt i næstved at de ofte bliver transporteret over med gedser færgen.
( Der er nogle af episoderne fra fyn der er herinde i forummet. )
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
jul 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 7 Emner: 70 Svar: 1.441
ring eller sms på 22 42 52 90
STJÅLET TOYOTA HILUX