{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Toyota hilux stjålet i helsingør ! {{forumTopicSubject}}

natten mellem den 9-10 januar blev min svigerfars Toyota hilux fra 98 stjålet, bilen er mørkegrøn og med trælad istedet for de originale.
nr pladen er: FE 88 056 men den er jo nok blevet skiftet.
det er den eneste i helsingør området der køre med trælad så den er ikke svær og kende !
hvis der er nogen der har oplysninger så ring på 42328861
dusør kan arrengeres

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota hilux stjålet i helsingør !
  • #1   14. jan 2012 Siden den ikke er fundet endnu, så kan i desværre godt forvente den er på vej til afrika eller lign.

• #2   14. jan 2012 jesper nej den er blevet set ved lolland falster på motorvejen mod rødby i nat !

• chris M
    chris M Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 5
    #3   14. nov 2013 Hvis ikke den er fundet på nuværende tidspunkt, så er den nok væk for altid, ligesom mine 2 LN110 som blev stjålet og hugget op til reservedele. Mine biler og alt det grej der var i dem blev også givet i ufrivillig udviklingsbistand til "hellige Krigere" i de lande der dræber vores soldater. Desværre havde Politiet ikke ressourcer til at forfølge sagerne på trods af at bildele og effekter var at finde hos ophuggeren ! Ølstykke er tilsyneladende uden for lands lov og ret. Hvor længe skal vi finde os i dette ?

• #4   17. nov 2013 Chris du har helt ret! Det er noget svineri at politiet ikke ''magter'' sådan nogle opgaver! Det er en direkte opfordring til selvtægt!
    Stramt med dine biler, havde du kasko på? Det var der ikke på min svigerfars så det var bare sur røv!

• chris M
    chris M Tilmeldt:
    nov 2013

#5   19. nov 2013 Kasko var der ikke nogen der ville tegne til en overkommelig pris, især ikke da det gik op for dem hvad genanskaffelse af selv en middelmådig ældre udgave koster. Men når man så samtidig mister alt sit special værktøj 2 gange, så ønsker man bare, at den stilfærdige Paul Kersey ville frekventere Danmark. For dem der ikke ved hvem Paul Kersey er, kan de jo lige google ham og evt. se en af de film han optræder i ......(Charles Bronson)
    Som en kendt mand en gang sagde "don't get mad, get even"
    Chris

• chris M
    chris M Tilmeldt:
    nov 2013

#6   2. sep 2020 Hej. Jeg lokaliserede mine 2 Hi Lux til Libanon, nærmere bestemt Beirut. Nu har guds straf ramt Beirut og de gangstere som behersker det område. Desværre røg der et par civile med i købet. Måske hvis Politiet eller de politikere jeg kontaktede i sin tid havde GIDET reagere, havde jeg haft mine biler, gerningsmændene hos Samir auto i Ølstykke blevet straffet, og de forbandede gangstere i Beirut skulle ride på kameler stadig.

Kommentér på:
Toyota hilux stjålet i helsingør !

Annonce