903 visninger
|
Oprettet:
Ønsker Info omkring Toyota MR2 MKII {{forumTopicSubject}}
Hey all...
Jeg går kraftigt og overvejer at skifte "vellen" ud og søger efter +'er og -'er omkring ovennævnte bil...
Men da jeg stortset kun har snakket med MR2 ejere.. *GG*.. er deres meninger om bilen (al ære og respekt for det.. ;o) ).. nok en lille smule farvet omkring emnet...
Hvad siger i til det??(også ejerne af en MR2)... er sådan en bette racer pengene værd??... er der noget man skal være specielt opmærksom på??.. hvordan holder de når de er tunet??... osv osv... find selv på flere relevante oplysninger..
glæder mig til at læse jeres input... på forhånd tak for hjælpen.. ;o)
Mvh
Thomas
jun 2003
Følger: 61 Følgere: 89 Biler: 11 Emner: 114 Svar: 3.074
Det er en dejlig bil, uanset hvilken model du vælger.. Centermotor og baghjulstræk går man aldrig galt i byen med.. Det er ikke for sjov Lotus, de røde heste og flere bygger deres biler sådan...!
Med hensyn til tunning, er der masser af basis for det, men overvej at købe turbo versionen fra start, da det vil gøre det hele meget nemmere når du skal igang med at tune..
jun 2003
www.mr2-drivesclub.dk
jun 2003
Så fik jeg det stavet rigtigt også, FLOT IK
maj 2004
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 69 Svar: 489
Jamen det ER nu også turbo versionen jeg har lidt i kikkerten.. *S*.... jeg er bare lidt bange for at købe en der er grov-tunet.. .*G*.. er der nogen grund til det??.. og kan de holde til det??...
er der noget man skal kigge efter på sådan en INDEN man skriver under på slutsedlen??..
nov 2003
Følger: 185 Følgere: 185 Biler: 13 Emner: 140 Svar: 1.904
dec 2003
Følger: 55 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 73 Svar: 1.066
Ønsker Info omkring Toyota MR2 MKII