{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transporter vs. Hiace til surfbil...
  • #1   16. okt 2011 Hiace brokker sig aldrig smiley transporter afhænger af hvilken model du vil have

• #2   16. okt 2011 Hiace.

• #3   16. okt 2011 De begge ramt af rust, og der er ikke rigtig de store motorproblemer med dem..Hiacen kører dog bare altid..Topgear har jo selv bevist at der bare skal strøm til dieselpumpen og starten så kører lortet smiley

• #4   16. okt 2011 Hiace klart bedste comfort samt køreegenskaber. De er begge nogle solide biler, men transporteren er mere kasse/lastvogn agtig.

• #5   16. okt 2011 hiace køre altid, men ik særligt meget komfort, en vw 2,5TDI lang model med fløjdøre i bag, bagklap bliver du træt af, hvis du skal køre med surfbrætter på taget

• #6   16. okt 2011 Hiace hvis du vil have en bil der bare altid kører uden brok.
    Transporter hvis du vil have en bil hvor der også er lidt komfort.

• #7   16. okt 2011 Hiace.

transporteren er der for meget kassevogn over, og køre dårligt i forhold til en hiace

• #8   16. okt 2011 Transporteren kører mere som en stor personvogn, hvor jeg modsat de andre syntes at Hiacen nemt bliver lidt traktor-agtig. Begge ruster som bare pokker, men begge er de også kanon driftsikre. Begge har sine svagheder, og en Hiace går også i stykker. Jeg kører Hiace til dagligt som firmabil og Transporter som privatbil, og jeg havde valgt en transporter, men uanset hvad, så find en TDI hvis du køber transporter, og en D4-D hvis du køber Hiace.

• #9   16. okt 2011 ja transporteren køre bedst.... selvom jeg er toyota mand.:)

• #10   16. okt 2011 Hans:

Transporter 2.5Tdi, SYNCRO i lang og høj udgave.. det er toppen det garanterer jeg smiley

• #11   16. okt 2011 Ja, og så lyder en transporter langt sundere, jeg får kuldegysninger af lyden når sådan en Toyota starter, de lyder alle sammen frygteligt:) og så lyder sådan en D4-D, som om den går med 10x så mange omdrejninger som den faktisk gør, og så er de alt for dårligt lyddæmpede ved siden af transporten.
    Og til sidst skal du huske at Hiacen er baghjulstrukket, og Transporten forhjulstrukket, hvilket vil sige at Hiacen kan sidde fast i en hundelort hvis du køre tom rundt, omend den er skide sjov om vinteren, selvom det er et must med 500kg over bagakslen for at kunne køre.

• #12   16. okt 2011 køb en vito den slå dem begge i kørekomfort og sådan en 112cdi
    køre røven af en 2.5Tdi´er hele dagen lang og længere pr L

• #13   16. okt 2011 Jeg har selv haft en Hiace som surferbil.
    Der var småt med plads inde hvis først der skal nogle brædder ind og ligge. Men med rette indretning kan det sagtens lade sig gøre.
    Jeg skiftede den ud med en Sprinter. Det var helt klart et godt bytte, der er væsentligt mere plads i. Men også en meget større bil at komme rundt med.
    Hvis du har behov for lidt opbygningsting til bilen har jeg stadig noget stående.
    Men af de 2 ville jeg klart vælge hiacen. Dem der påstår den ikke kan køre vinter lyver. Min klarede sig rigtig fint. Det drejer sig om at få nogle gode vinterdæk på og så er den som enhver anden baghjulstrukken bil.

Du kan se begge mine biler under min profil. Jeg har desværre ingen billeder af indretningen i Hiacen, men den minder meget om den jeg havde i Sprinteren. Men huske hvis du skal have store brædder og sejl så fylder de. Både Hiace og Transporter er max omkring 2,5m. Sprinteren kan fåes i 3m. Der er meget forskel. Dog kan det godt gå med at have tingene liggende på tværs i et vist omfang.

• #14   16. okt 2011 Casper S: Hvis de 2 andre rådner, så ved jeg ikke hvad man skal sige om Vito'en, de er bygget af rust. Og erfaringen der hvor jeg arbejder er at de alt for dyre at have kørende, sammenlignet med de Hiace vi har i firmaet.. Og længere pr. liter går den sgu ikke...

Kommentér på:
Transporter vs. Hiace til surfbil...

Annonce