{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Indbrud i min bil {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har været så uheldig at jeg har haft indbrud i min bil i nat i Odense.

Mit anlæg til godt 30.000kr og div. små ting er taget.
Jeg købte det i sommers men kan ikke finde kvitteringerne på det.
Hvad gør man så?
Får man det dækket alligevel eller hvordan forløber det?

På forhånd Tak smiley !

Louie Reese Posso


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i min bil
  • #1   9. nov 2011 Det er vel bare at låne lidt kvitteringer hist og pist på noget bil anlæg?

  • #2   9. nov 2011 men man får ikke 30kg igen det er helt sikkert

  • #3   9. nov 2011 Vil ikke snyde med det, det er bare så træls at sådan noget her skal ske, Har knoklet hele sommeren for at spare op til et anlæg som har en rigtig god ren lyd..
    Har brugt så meget tid og penge på det, også parkere man sin bil i Odense også bliver den bare rippet helt..


  • #4   9. nov 2011 Tak for hurtig feedback ! smiley

  • #5   9. nov 2011 Meget flot at spare 30.000 op på en sommer. Gid jeg var ung igen og boede hos Moar og Far. smiley

  • #6   9. nov 2011 Du kar en elektronik forsikring til din bil forsikring ikke?

  • #7   9. nov 2011 hehe Christian det hedder at arbejde fra 11:00 - 20:00 hver dag i 2½ måned og så har jeg jo selvfølgelig også haft en opsparing fra før sommeren smiley

    Bor ikke ved mine forældre men i en lille lejlighed til 2000kr alt inklusiv, man må bo primitivt hvis man vil have have råd til fornøjelser smiley


  • #8   9. nov 2011 Alt efter hvad du har opgivet til din forsikring, så kan du få det dækket.

    Det handler også om din bil var låst osv. Havde du alarm og alt det som man skal have hos nogle forsikringer.

    Uanset hvad, du skal muligvis dokumentere hvad du havde i, og der tager du ud til dem du har købt tingene af og får en kopi af din kvitering, ganske enkelt. Det kan de finde i systemerne. Ellers kan du henvise dig forsikringsselskab derud til, men det er absolut bedst hvis du har gjort arbejdet først.


  • #9   9. nov 2011 Louie - ja du har ret. Og undskyld sidespringet i tråden.

    smiley


  • #10   9. nov 2011 Mange tak allesammen, vil prøve at sætte mig helt ind i tingene og ringe rundt og forhøre mig.

    Det helt iorden Christian smiley


  • #11   9. nov 2011 Carsten vil prøve at gøre som du siger.
    Det eneste "problem" er at jeg ikke har købt hele anlægget på et sted altså samlet, Har købt de forskellige dele forskellige steder.

    Men vil helt klart prøve at se om det ikke kan lade sig gøre at få kvitt. fra de steder jeg har købt delene


  • #12   9. nov 2011 Ethvert firma SKAL gemme kviteringer/bekræftelser for alle salg.

    Så de har dem, spørgsmålet er bare hvor nemt de kan finde dem.
    (well, indtil de er 5 år så er de ude igen)

    Der vil også blive vurderet et værditab i form af hvor gammelt det er samt nypris mod dagsprisen.

    Så forvent ikke at få hele beløbet.


  • #13   9. nov 2011 Ja okay tak for det Carsten.
    jeg forventer slet ikke at få fuld erstatning, ville bare være rart med lidt erstatning..

    træls folk ikke kan lade ens bil være..


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #14   9. nov 2011 hvis du kan huske dato og klokkeslet fra de forskellige butikker

    så kan de finde dine kvitt.

    det tager noget tid, og ikke altid de vil, men de kan altså sagtens

    expert brugte 1 time på at finde min kvitt, jeg kunne nemlig ikke huske hvornår på dagen jeg var derinde, men havde altså dato.


  • #15   9. nov 2011 Carsten - Ja de skal kunne bekræfte at de har solgt det, men de fleste har ikke et system så de kan lave kopier af en bon og det er derfor underordnet om alle firmaer skal gemme kviteringer/bekræftelser for alle salg.. Hun kan ikke bare gå ned og be om en kvittering.

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #16   9. nov 2011 louie reese

    hvor var du parkeret henne ?

    nogen kende tegn på noget af dit anlæg ?

    kommer rundt en del steder i odense så vil da holde et øje åbent smiley


  • #17   9. nov 2011 Jeg ville høre den forhandler det er købt af og høre om han kan printe dine kvitteringer ud

  • #18   9. nov 2011 Den var parkeret ved banegården i Odense omme bagved tæt på det der Posthus.
    Det er min mosters mand som har lånt bilen et par uger pga. Indbrud og hærværk mod hans egen bil en ældre bil som stod på Havnen i Rudkøbing den var så slemt skadet at den blev skrottet, Så har han lånt min og nu er det her sket.

    Side ruden er blevet smadret.

    Jeg vil prøve at kontakte forhandlerne.


Kommentér på:
Indbrud i min bil

Annonce