{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Indbrud i min lejlighed ! {{forumTopicSubject}}


Skrevet: 05-10-2010 16:35:34
Slet hele emnet 


Skrevet: 05-10-2010 16:22:40
Slet hele emnet 

Ja så blev jeg også offer..
Alt på nær højtalere og forstærkere er væk, så hvis nogen får disse ting tilbudt billigt hører jeg gerne fra jer

Det drejer sig om : Xbox 360 ps3 med ca 35spil wii 42tomner matsui LCD tv 50 tommer lg plasma tv , toldfrie cigaretter og sølvfarvet shuttle computer

Indbrudet var forgik i centrum af Esbjerg



Billeder af tingene kan ses her : http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6952




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrud i min lejlighed !
  • #1   5. okt 2010 beklager for offtopic, men tror du ikke tyvene har fået inspiration til tyveriet af at kigge på hifigalleri til at starte med? smiley

  • #2   5. okt 2010 Hvordan skulle de vide hvor jeg bor ud fra mit galleri ?

  • #3   5. okt 2010 Så er det nok der ved, du er på arbejde eller har set dig forlade stedet. Blive så rasende over hvorfor folk ikke kan holde fingrene for sig selv.

  • #4   5. okt 2010 "Hvordan skulle de vide hvor jeg bor ud fra mit galleri ?" . måske hvis din tlf nr. ikke er hemlig på f.eks. krak,, hvis det er tilfældet så har det måske bedt om et tlf nr. vedr noget andet til salg, for ikke at vække mistanke eller sprugt om det på en anden snedigt måde, eller er det måske venners venner der har hørt om udstyret eller måske har personerne brugt facebook, hvis der skulle tilfældigvis være billeder der over i sammenhæng med noget andet hvor man kan se udstyret. og nogen gange skriver folk også deres adresse og telefonummer på facebook. osv. sådan nogle idioter skulle få deres fingre stukket ned i en akvarium med piratfisk i, og hånden skal først smøres ind i blod.

  • #5   5. okt 2010 men det hele kan selvfølgelig også være tilfældigt, men jeg tror det virker som planlagt ud fra hvad der er stjålet.

Kommentér på:
Indbrud i min lejlighed !

Annonce