{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Emner: 26 Svar: 60

Lufthavns parkering {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg skal i december flyve fra Københavns lufthavn og være væk i 5 dage.

Et hurtigt kig på cph's hjemmeside afslører at de vil have 400 Kr for at parkere der i 5 sølle dage og så var det jeg tænkte.

Hvis jeg nu sørger for at køre i god tid så kunne jeg jo nok spare en del penge ved at tage metroen derud.

Dette afføder så det næste spørgsmål.

Hvor parkerer man lige billigt/gratis i gåafstand fra noget offentlig transport som kører til lufthavnen.

Forslag modtages smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lufthavns parkering
  • #1   13. nov 2011 Du finder ikke noget ordentligt sted i københavn du kan parkere billigere i 5 dage.

Du kan parkere gratis ved diver se s-togsstationer. Men der har man ikke lyst til at have sin bil stående i længere tid end højest nødvendigt.

• Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    aug 2003

#3   13. nov 2011 Hej Igen

Det må da være muligt at parkere et sted ved nogle boligblokke eller noget hvor der ikke er 1000 kilometer til nærmeste S-tog eller metro.

Bilen er ikke noget særligt så tror næppe der er nogen der gider skrælle den så er ikke så bange for at stille den sådan et sted.

• #4   13. nov 2011 Jamen så kan du jo bare parkere ved f.eks. Hundige station hvor parkering er gratis, og så tage s-toget til f.eks. Nørreport og metro derfra til lufthavnen.

• Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    aug 2003

#5   13. nov 2011 Er det gratis at parkere ved hundige station i dagevis ?

Kommentér på:
Lufthavns parkering

Annonce