hjælp til parkering i hamborg lufthavn søges {{forumTopicSubject}}
hej bg,
her engang i nat bevæger jeg mig stille og roligt ned mod hamborg for at købe en afbudsrejse i lufthavnen..
men med hensyn til parkering kan jeg kun, inde på hamborg lufthavns hjemmeside, se noget om online booking af p-plads ( langtids parkering )
men eftersom jeg ikke ved hvor langt tid jeg kommer til at være væk, eller om jeg i det hele taget kommer afsted ville det være dumt at booke p-plads...
derfor kommer mit spørgsmål !!
er det nogle der ved om jeg, efter jeg har købt min rejse, kan reservere p-plads direkte fra lufthavnen ? og hvor i alverden det gøres henne ??
var nede i lufthavnen igår og det meste står sku på tysk
(suprise), hvilket ikke er min stærkeste side
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.894
Her http://www.ham.airport.de/de/online_parkplatzreservierung_buchen.phtml
husk din rabat kode.
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Biler: 2 Emner: 118 Svar: 199
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.894
jul 2012
Følger: 79 Følgere: 50 Biler: 5 Emner: 30 Svar: 783
Har undersøgt mulighederne med offentlig transport, enten som bus eller tog ?
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 206
jul 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
Vi skal flyve derfra på onsdag og alt virker optaget. har i råd om hvor man kan parkere ??
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 206
Og i øvrigt skal du ikke ønske dig at der er varmt den dag I kommer derned, for da vi kom var der 36 grader i Hamborg(4.juli), og inde i selve lufthavnen havde man glemt (ellers var der slet ikke noget) at tænde A/C så vi kogte i 5 lange timer da vi ventede på flyet! Sveden drev også ned på de andre som også ventede! Og man kunne heller ikke gå udenfor for der var ligeså varmt!! Puha et mareridt og med 2 små børn....
Ps vi sidder nu i Thailand i mega varme.. Men hvis man sveder kan man jo bare gå ind på værelset
hjælp til parkering i hamborg lufthavn søges