{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Lovlig ræs {{forumTopicSubject}}

Jeg så er der var nogen der havde samlet sig for at kunne køre lovligt ræs og lovlig hygge.

Hvorfor får vi ikke udviddet dette som de gør i stor stil i sverige og tyskland.
Kan jo være pga jeg er "Ny" jeg ikke har alle info endnu så kan i ikke sende mig lidt links til hvem der arrangerer lovlige træf, med lovlige ræs...
Eller er det pga spændingen om man får kørt en tilfældig ned eller at politiet skulle dukke op, man mødes til uorganiserede træf hist og pist??
har været med i tåstrup, udemærket bare ikke sikkerhedsmæssigt ok synes jeg men det er jo en fri holdning.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovlig ræs
  • #1   14. feb 2006 Min ven og jeg render rudnt med noget i tankerne. Det bliver noget lovlig fremvisning og hygge, da der ikke er mulighed for race på den lokation vi har udset os. Men når vi begge har fået vores kort, vil vi alliere os med det lokale politi, og prøve at få arrangeret noget den første weekend i hver månede f.eks.

  • #2   14. feb 2006 Det synes jeg ville være en super god ide.
    Jeg vil da følge med og meget gerne høre fra dig når der sker noget.
    Hvor du fra?


  • #3   14. feb 2006 Jeg er fra kalundborg. Vi vil forhører os ad, om vi kunne få lov at låne det store areal på Møllebakken i kalundborg. Der er cirkus en gang om året, og de har sågar afholdt noget monstertruck show, så fordi vi kommer en bunke unge menneske i vores biler skulle vel ikke skade..

  • #4   14. feb 2006 Nej det ville ikke være tosset, hvis man sørger for ta holde en go dialog med myndighederne så skulle det være muligt....
    Må se hvad der er af muligheder i ringsted


  • #5   14. feb 2006 Folk over hele landet arbejder jo på at få indført baner til lovlig ræs.. Det har de kæmpet med i mange år..

  • #6   14. feb 2006 Ja hvis man nu bare sørger for at få en fornuftig snak med de rigtige mennesker, og har de rigtige agumenter med sig, så bliver det intet problem. det er jo et offeligt sted, så det er jo faktisk bare at sige at man er der, og at der foregår det og det

  • #7   14. feb 2006 Nu ved jeg ikke hvad det skyldes at de ikke er kommet igennem med det,
    men en af årsagerne kunne jo være manglende opbakning fra medlemmerne, så først må man jo lave en forening eller noget hvor alle unge som gamle får deres stemme hørt.. der bliver slået for mange ihjæl i trafikken når man hører hvad der sker rundt omkring... pt er det sneen men ellers.. ved godt at der ikke er skade ved de ulovlige træf altid.. men alligevel for sikkerhedens skyld...
    ikke kun chaufføren, men også tilskuere og "tilskuere" der tilfældigt bliver fanget i en duel mellem to biler


  • #8   14. feb 2006 Jeg så det bare som en mulighed for at skabe...
    Jeg ser muligheder i mange ting.. eks det vrag jeg har købt..
    så hvorfor ikke hvis mange er interesseret i lovlige baner, hvorfor gør vi alle ikke et forsøg?


  • #9   14. feb 2006 kommer selv fra kalundborg omegnen. jeg tror sgu det bliver svært at få medhold i lovligt ræs. eftersom at der er nogen der ikke kan styre sig og slår andre mennesker ihjel. og de har lavet reglerne så stenge at der ikke kunne være undtagelser. hvis det endelig skulle være et sted hvor det er lovligt at køre ræs tror jeg alligevel der så mange regler så det kun er folk med erfaringer indenfor racerløb. men der er ikke andet for end at klø på og stå sammen mod vores bilhadske regering.

  • #10   14. feb 2006 Der er masser af store klubber med mange medlemmer der forsøger.. Især Striben Aalborg, var meget kendt for deres forsøg, men de blev vist snydt til allersidst lige inden de havde fået godkendelse

  • #11   14. feb 2006 Jah okay det er jo så helst noget der skulle undgåes..
    Omega, trist at høre så meget gik i vasken...
    Men det er jo ikke meningen at man skal tjene på opgaven, det skulle helst løbe rundt.. men det havde i vel også regnet med..

    hmm ærgeligt.. kunne ellers være fedt at stable noget på benene


  • #12   14. feb 2006 jacob prøv lige at skriv til mig når du har tid.
    det ang. lovlig race
    28 55 79 69
    Dennis



  • #13   14. feb 2006 Lindrup, har ikke nogen bil inde, kan ikke skrive beskeder til dig uden venskab... smiley


  • #14   14. feb 2006 nå for søren... Hvis det din holdning smiley



  • #15   14. feb 2006 har ansøgt fjollehoved.. *GGGGGG*

  • #16   14. feb 2006 Forleden dag blev jeg stoppet af polititiet og der fik jeg mig samtidig en lille snak med de 2 betjente ang gaderace og striben især. Hos dem er der ligeså mange meninger om det som der er i befolkningen. Men de er alle interesseret i at det bliver organinseret!

    Jeg har osse snakket med en handelsskolelærer ang det og han mener at problemet det er ansvaret.

    Hvis staten giver lov til at der afholdes gaderace men der sker en ulykke, så vil der med sikkerhed blive en retssag ud af det, og det ansvar vil staten ikke påtage sig, da de er dem som har ansvaret idet de har gjort det lovligt.



  • #17   14. feb 2006 tror bare problemet er at mange af byerne ikke vil betale for at åbne en bane.. her i byen har vi en "stripe" som ikke bliver brugt til noget og ligger uden for byen.. ved ik om det er blevet forsøgt men tror ik komunen har lyst til at betale for at få lagt noget nyt asfalt på og evt. et auto værn.. selv om den her lille "bane" bliver brugt til ræs ofte.. men når folk er der ude og hygger sig bliver de smidt væk hvorefter politiet klager over at få folk væk fra gaderne..

  • #18   14. feb 2006 men er der jo ikke noget nyt...

  • #19   14. feb 2006 hmm synes enmet var interessant,
    tak for jeres meninger..
    ville bare lige lufte ideen


Kommentér på:
Lovlig ræs

Annonce