{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon til passat 3bg??
  • #1   10. dec 2011 lytter lige med

• #2   10. dec 2011 Tjek evt www.pes-danmark.dk de kan med garanti hjælpe

• #3   10. dec 2011 Ja det kan du. Om du bliver stoppet konstant afhænger jo af hvilke kelvin du kører med. Jo højere jo mere blåt bliver det. Vælg 4300k så det udmærket

• #4   10. dec 2011 det kan du godt men om du bliver stoppet er jo op til den enkelte betjent men min opfatning er jo nyere bilen er jo mindrebliver man tjekket jeg er aldrig selv 7-9-13 aldrig blevet stoppet i de biler jeg har haft det på de har været golf 4 det har sat på

• #5   15. dec 2011 Jeg monterer det på min, og tager chancen, jeg ligger dog ballasterne under lygterne, så det kan ses.

Jeg har overvejet det med kofanger osv for at gøre det originalt.. men så bruger man hurtigt 5000-8000 kr på ! for at gøre det lovligt.. plus det skal godkendes..

Der skal mange bøder til minimum 5000 kr!

Mange "normale" betjente, aner ikke en kæft om hvordan de skal tjekke for xenon, en betjent bedte mig om at tænde mit nærlys, mens han stod og lyste ind i lygten.. hvad med og bede mig om at løfte klappen og kigge efter ballastere til at starte med .. viser bare hvor dumme nogle af dem er ! smiley ..

Kommentér på:
Xenon til passat 3bg??

Annonce