{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.412 visninger | Oprettet:

problem med ml 400 cdi.! {{forumTopicSubject}}

hej, har et problem med min ml 400cdi, VIGTIGT... SKRIV KUN HVIS DU KENDER TIL FEJLEN.. OG HAR FORSTAND PÅ HVAD DU SNAKKER OM..!!

problemet er, når jeg starter den, går den istå med det samme igen, man kan så ikke starte den med det samme igen, man skal vente 10-15 sek. så starter den igen, og så skal man holde gas på med det sasmme, ellers går den ud igen..!! dette gør den, indtil den er driftvarm i motoren, men når du holder gas på den, køre den fint, det er kun tomgang den ikke kan.!

den går fint som den skal, når den er varm...!!

når den så har stået stille nogen timer, starter den fint, og kan køre, også selvom, den måske kun er 40 grader på vand temp.

vi har haft tester på 2 gange nu, der er ingen fejl.!! manden der har hjulpet mig, er gammel mercedes mand, han kan heller ikke forstå det.!!

brændstof tryk er som det skal være, ingen luft/utætheder, lmm, er som de skal være også...

ER DER NOGEN , DER KAN HJÆLPE MIG, som har forstand på mercedes..!!

for er ved at blive gråhåret af det. også synd for bilen, den skal køre med 2000 o.min, når den er kold.

kort sagt, problemet er der kun, når den ikke er driftvarm.! bilen har ingen mislyde, og det er kun tomgang den IKKE kan, holder du gas på, er der ingen problemer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problem med ml 400 cdi.!
Kommentér på:
problem med ml 400 cdi.!

Annonce