1.064 visninger
|
Oprettet:
A4 1,8T Taber trykket.. {{forumTopicSubject}}
Hey folkens..
Jeg har et problem med min audi a4 b5 1,8T fra 96. Den er indkørt hos lanberg... problemet ligger i
at den taber trykket. den lader max ved 4000 omdrejninger ( 1,3 bar) Men når den så stiger i omdrejninger falder trykket jævnt til ca 0,6 bar helt ude.. Den hakker med ca halv gas når den skal trække. somom den drukner?
Opsæningen er som følger:
Ko4-15 Upgrade turbo
Frontmonteret IC
450 ml Dyser
Cat erstaning
2,5 tommer udst.
Chip fra Landberg
Den har kørt som beskrevet siden den blev indkørt..
Er der nogen der har en ide om hvad det kan være??
På forhånd tak.
Mvh Martin
jan 2004
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 7 Emner: 51 Svar: 474
Det er jo sikkert en fejl i motorstyringen, så hvis den har kørt så dårligt der hvor den er rullet ind er det da en fejl fra deres side?
sep 2004
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 138
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.832
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 97 Svar: 332
Men han har ikke kunnet gøre noget ved trykket andet end at skrue det op, men den må jo ikke lade mere. den vil bare ikke holde det.. :s
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 97 Svar: 332
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.832
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 97 Svar: 332
sep 2004
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 138
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.832
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 97 Svar: 332
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 97 Svar: 332
jan 2005
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 1 Emner: 64 Svar: 4.832
jan 2006
Følger: 24 Følgere: 31 Biler: 6 Emner: 97 Svar: 332
Ja det er intern WG, men den burde ikke sidde løs, den blev spændt efter for 3000 km siden da jeg satte den på.
Ja for den laver 0,6 - 0,7 ved 5500 rpm
A4 1,8T Taber trykket..