{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.728 visninger | Oprettet:

Sprinkler virker ikke {{forumTopicSubject}}

For det første, så virker mine vinduesviskere på forruden ikke når den bliver sat på interval og enkelt gangs visk. Eller det vil sige at den stopper midt på ruden og køre ikke tilbage før et eller to interval senere. på langsom og hurtig automatis virker den fint.
For det andet, så kommer der ikke sprinklervæske ud. sprinklerpumpen køre ikke. Jeg har checket at den virker ved at tage den af og tage direkte strøm fra batteriet. Har givet det hele noget kontaktrens, men stadig ingen liv i den.
Oplevede noget tid før sprinkler problemet, at den i et godt stykke tid havde svært ved at sprøjte sprinklervæsken ud og at det tog noget tid. (lidt som om pumpen var "træt" og havde svært ved at trække væske op)
Men har checket at den er fin som beskrevet ovenfor.

Nogen der har nogle forslag til hvad der kan være i vejen og en evt. løsning.

Min tanke var ledning fra kontakt til pumpe, men har ikke så meget forstand på det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sprinkler virker ikke
  • #1   10. jan 2012 Det med interval osv.. kunne godt tyde på et viskerrelæ.. Jeg ved på min egen der sidder der sådan et intervalsrelæ, der smider forskellige strømstyrker ud efter hvilken hastighed de skal køre med..

• #2   10. jan 2012 måske en tilstopper slange? smiley

• #3   10. jan 2012 * tilstoppet

• #4   10. jan 2012 Hvis det var en tilstoppet slange, så skulle pumpen vel også køre? Pumpen køre slet ikke, så i min optik, har det noget med strøm at gøre. Eller tager jeg helt fejl?

Tænkte også på relæ mht viskeinterval, men når jeg ser i min relæ boks ude i motorrummet, kan jeg ikke se hvilket relæ der er til hvad. (og det står heller ikke i instruktionsbogen eller på selve relæboksen)

• #5   11. jan 2012 Nåh. Det havde jeg så lige fået overset..
    Men tjek om der kommer støm ned til selve pumpen, gør der det, er det jo så på minus siden der er en fejl.. smiley

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #6   18. jan 2012 Hej alle. Har en 306 1,4 - 97.
    Havde samme problemer med viskere som ikke kørte færdigt når man slukkede på viskerarmen.
    Fik at vide det var visker relæet, som sidder bag sikringsboksen langt inde til højre - hamrende besværligt. og ikke lige til at se......
    Fik skiftet relæet som gjorde at viskerne virker som de skal .... Men så er der åbenbart noget andet som driller for nu kan bilen ikke starte
    ved egen hjælp. - kan skubbes igang. Der er masser af strøm på batteriet. men når man drejer nøglen er den død.

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #7   18. jan 2012 Nogen gode ideer.......What to do.

• Foad M
    Foad M Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 13 Emner: 2 Svar: 7
    #8   19. maj 2017 fandt du fejlen

Kommentér på:
Sprinkler virker ikke

Annonce