{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.476 visninger | Oprettet:

Oliver K
Oliver K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

LUPO 3L. - GODT / SKIDT......? {{forumTopicSubject}}

Hej
Skal netop solgt min bil og leder nu efter en super økonomisk pendlerbil og har i den forbindelse set mig lun på en Lupo 3L smiley
Men hvad skal jeg være opmærksom på ved denne model udover at servicebogen selvfølgelig skal være udfyldt - ved der er meget snak om gearkassen på de første modeller..... Er den bedre på modeller fra 2002 og frem ?
Gode konstruktive inputs modtages gerne smiley Og skulle der være en der gerne vil sælge en flot og velholdt Lupo må man selvfølgelig også gerne skrive smiley
Vh Oliver

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LUPO 3L. - GODT / SKIDT......?
  • #1   15. jan 2012 Den er for dyr i forhold til, hvad du får for pengene. Den er desuden så gammel, at du kan risikere en del reparationer på den.

I mine øjne er det langt bedre fx at købe en bil fra Aygo-familien.

• #2   15. jan 2012 har du prøvet en før ? fordi der er bare intet komfort over sådan en, og sæderne er temmelig skod syntes jeg.
    jeg tog hellere noget polo eller golf tdi, og så mig tilfreds med 20 km/l samtidig med der trods alt er lidt plads, komfort og udstyr.

Men ja, der kan da være vrøvl med gearkasserne, men syntes nu ikke det er såå slemt igen.
    og så går den jo dejlig langt på literen, men det er ikke alt værd for mig !

• #3   15. jan 2012 Ville finde en alm lupo med en 1.4 TDI motor med manuel gearkasse..for pokker de kører godt i den lille bil smiley

Så for du også servo styring og andre komfort ting som er væk i 3L udgaven smiley

• Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   15. jan 2012 Hej
    Ved godt at komforten er elendig og der ikke er meget luksus over en Lupo, men kører 500 km om ugen så de 30 km/l betyder rigtig meget sammen med den lave vægtafgift smiley
    Men tænkte på om der var kendte fejl ved den model ?
    Vh

• #5   15. jan 2012 Ind og skriv på 3L klubbens forum... Der får du svar fra andre der køre Lupo, og ikke fra folk som kender nogen, der kender nogen...

• #6   15. jan 2012 Ingen komfort eller udstyr. Gearkassen skifter rigtig langsomt. Hvad med en ny polo?

• #7   15. jan 2012 Jeg har endnu ikke haft de store problemer med min lupo og den runder snart 300,000 km , men hop ind på 3L klub.dk og kig lidt rundt, for folk herinde har stortset stemplet den som en skod bil pga alle snakker om den skide gearkasse, den eneste grund til de går i stykker er at folk ikke overholder service intervallerne... og det med at det er de tidlig modeller af gearkassen er noget lort og lukke ud for alle gearkasserne er ens, ( fakta fået fra vw )... intet ændret eller lavet om...

Mikkel...

• #8   15. jan 2012 Synes de er dyre når man ser på hvad man får

• #9   21. jan 2012 Lupo er en stabil bil hvis den bliver holdt ved lige. Hvis kun det er til by kørsel er en Aygo fin men til motor vejs kørsel så hold dig fra dem

Kommentér på:
LUPO 3L. - GODT / SKIDT......?

Annonce