{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

Fik svar tilbage vmax ang. deres blad. {{forumTopicSubject}}

Jeg har for noget tid tilbage snakket med en del brugere herinde som mente vmax kun tog sponser biler ind incl. mig mig selv.

Jeg har skrevet et brev til dem for at høre om det virkelig er sådan det forgår..

Her er mit brev og henkes svar:

Hej Vmax..

Jeg har hørt en del fra sidelinjen og lidt fra mig selv, at bladet tit tager sponser biler med i bladet istedet for de biler som folk selv spytter penge i og laver osv.

Er der ikke nok biler somer noget værd, at vise frem eller??

Hvad ligger til grunde for Vmax er gået et trin op af trappen og nu ikke længere intresser sig for alm. folk og deres bil projekter??

Jeg ved i går op i det, men er det fordi, at i forhold til en sponseret bil, den så vil være kedelig at se på??

Vi syntes tit der er 1000hk biler med i bladet hvilket også er fedt nok, men hvad med os som ikke har sponsere eller taget et højt lån i banken??

Jeg ved jo godt der skal være en vis standart for at komme i bladet, men er der virkelig ingen projekter som fanger jeres interesse??

Jeg skriver ikke kun fordi jeg har mit eget projekt som snart er færdigt og fordi jeg har skrevet til jeres email uden nogen form respons, men snakker for manges vegne, når jeg skriver som jeg gør ovenover.

Vi savner ganske enkelt lidt normale bil projekter fra det danske land i bladet

Håber på, at få et seriøst svar

Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

SVAR:

Hej Tommy. Vi forsøger at skabe et mix af så mange forskellige biler fra Europa, Japan og USA med hovedvægten på danske læserbiler plus input fra udlandet. Og blandt de danske læserbiler har jeg ikke kendskab til, at der har været nogle sponsorbiler. Det er folks egne biler, som de selv har lagt penge i. I disse tider er slet ikke nogle firmaer i Danmark, som har budget til at lave sponsorbiler.

At der kun er plads til dyre biler, og at man skal have 1.000 hk er nok lidt overdrevet. Selvfølgelig skal bilerne have en vis standard eller en god historie at fortælle, så læserne føler de får noget ud af at læse Vmax. At vi spreder os over hele spektret kan jeg beskrive ved, at henvise til det Vmax, der er på gaden lige nu. Der er lige fra en gammel Renault 5 over en Golf II til en Supra med 2.000 hk. Lige nu sidder jeg og skriver en artikel med en Golf I fra 1977 med godt 50 hk til et kommende nummer af Vmax.

Det er selvfølgelig svært at tilfredsstille alle, men jeg syntes at vi lykkedes meget godt med at have både store og små, nye og gamle samt billige og dyre projekter med. Vi gør det ihvertfald så godt vi kan i et lille land som Danmark, også når vi sammenligner os i forhold til andre store billande som Tyskland, Frankrig, Italien og England.

Håber vi ses derude.

Hilsen Henke - Vmax


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik svar tilbage vmax ang. deres blad.
  • #1   17. jan 2012 Giver ham ret i hvad han skriver.

    Jeg syntes han forklare det meget godt og har ikke set det nye blad, så her ikke set det han snakker om, men det er da fedt at folk som laver et projekt som er værd at snakke om er ved komme med i bladet smiley

    Det er klart der skal være en vis std. og historie bag for at komme i bladet og syntes han forklare det meget godt selv smiley

    Har ikke så meget, at sige andet ind, at jeg fik et godt svar som jeg fæler mig tilfreds med..



  • #2   17. jan 2012 Undskyld men syntes du det er fedt hvis en person har bygget en bil men har lånt pengene i banken. Jeg syntes bare det er endnu mere taber agtigt.

    Jeg tror det er rimlig svært at få nogen til at sponsorere en bil her i dk så der er sku nok ikke så mange som folk går og tror.


  • #3   17. jan 2012 De danske bilbygger / og firmaer tjener ikke mange penge i øjeblikket.

    Men hvis du hentyder til at bilbyggefirmaets logo sidder på bilen, så behøver det ikke være en sponsorbil. Men derimod lidt gratis reklame eller vennetjenester


  • #4   17. jan 2012 Altså du kan jo bare tag de biler jvk tuning laver der står altid power by jvk på siden men dem der får bygge bil der betaler altså for det


  • #5   17. jan 2012 Har ikke nævnt, at det er fedt folk tager lån i banken. for at bygge deres bil tvært imod hvis du læser det jeg har skrevet til ham.

    Det er flot at folk kan bygge deres biler uden lån og det er det som jeg tager hatten af for. Altså hårdt arbejde og gøre det selv arbejde. Det mn nu kan lave selv altså..

    Det med logo osv. på bilerne er jo ikke pænt, men ja...

    Det brev er skrevet af blandet holdninger fra adskillige brugere og derfor er det ikke alt som jeg syntes, men tager alt med..

    Men jeg syntes i en periode der var en del sponseret biler. Men der er også mange biler som er blevet lavet via et stor lån i banken. Syntes da stadig bilerne er flotte mv. og kan man ikke selv er det måden, at gøre det på, men tager bare ikke hatten lige så meget af for ham som har fået den lavet og taget et lån, som ham som selv har stået og prøvet på at lave det selv og brugt sine egne sure op tjente penge på det.

    Det min holdning.

    Men hellere en sponser bil ind en dårlig historie. Som sagt der skal være en std.


  • #6   17. jan 2012 de bliver nok også nød til at tage en masse udlandske biler med da vi ikke i danmark bygger mange special biler her i krise tiden.. men tror hellere ikke der mange sponser biler i bladet..

  • #7   17. jan 2012 Sponsor

  • #8   17. jan 2012 Med fare for at fornærme nogen, så troede jeg sgu ikke man læste VMAX hvis man var over 20år gammel c")

    EVO magazine fra england, DET styrer for vildt..!


  • #9   17. jan 2012 "jeg har hørt en del fra sidelinien, og lidt fra mig selv..."

    Hmmm smiley


  • #10   17. jan 2012 Kasper O:

    Det er da rigtigt. Siger jo ikke alle, men dem som jeg har snakket med om det..


  • #11   17. jan 2012 Kasper O:
    "Synes godt om"


  • #12   17. jan 2012 Jeg har også skrevet til dem.. De er flinke til at svare fornuftigt og kontruktivt..
    Personligt synes jeg at der er gået for meget pik&patter i bladet, men jeg er jo også bare en gammel gråhåret nar...


  • #13   17. jan 2012 Kasper O +1

  • #14   17. jan 2012 Det er til grin at låne penge til en bil.
    Jeg bliver heller ikke imponeret over en der har betalt sig fra alt, det er sgu for nemt at aflevere sin bil og få hele lortet monteret uden selv at være med, så har man ikke vist interesse men er bare ude på at få "street-credit".

    Denne her har ejeren brugt tid på, og det giver et par tommelfingre op fra mig:
    http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=66372

    Denne her har ejeren bare afleveret med en håndfuld penge (lånte eller egne ved jeg ikke), den er fuldstændig ligegyldig og siger mig intet, det er bare en kedeligt udsene samlebåndsbil:
    http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=186701


  • #15   17. jan 2012 Pind
    Det passer nu ikke.. Kim har lavet det meste på den bil, med hjælp fra erfarne folk..


  • #16   17. jan 2012 Jeg valgte 6 måneders M! fremfor vmax i julegave.
    Ville dog hellere have haft Euroman, men det var ikke til at vælge.

    Honda Tuning Magasine der får jeg det jeg vil have, og det er LANGT billigere, selvom det er fra USA


  • #17   17. jan 2012 TheMan
    Den anden er lavet i en garage.

    Selvfølgelig er der ting man ikke selv kan lave, men når hovedparten er noget man har betalt sig fra, så går det fede bare af den. Så kan man ligeså godt lade være.


  • #18   17. jan 2012 Tommy : synes bare det lød lidt spøjst at du har hørt det fra dig selv smiley

  • #19   17. jan 2012 "Det er til grin at låne penge til en bil."

    Er det så også til grin at låne til hus??

    Hvilken forskl gør det, bilen er ligeså fed/grim om man låner eller betaler..!!


  • #20   17. jan 2012 Bevares at det er en fed e30. men kan nu ikke se hvorfor det er vigtigt at vide om han har lavet det hele selv, eller om han har fået hjælp. ville da selv helt klart have det bedste resultat

  • #21   17. jan 2012 Grunden til jeg ikke tage hele hatten af for folk som bare tager et kæmpe lån og får lavet bilen uden selv at rør en finger, er at jeg ikke syntes den så er personlig. Han kan ikke tale med om hvordan bilen var a lave eller hvad han så gjodte da, han mødte den forhindring, eller hvordan har du lavet den del på bilen osv osv. han ville blive nødtil at sige øhh ring videre til dem der har lavet bilen...

    Syntes jeg heller jeg vi tage hatten af for en mand som har haft en finger med i spilet det meste af tiden.

    Der er ting hvor alm. mennesker som ikke har udstyr kan lave det og det ser jeg som en fair ting. ECU, tuning, lakering, osv.

    Hjælp fra andre folk syntes jeg er en super fed idé så man er sikker på alle ting bliver lavet ordenligt. Man kan lige så godt få lavet tingene ordenligt, bare man selv er med så man også selv lære noget af det smiley


  • #22   17. jan 2012 Kasper O:

    Blev også overrasket da jeg hørte det. Jeg tænkte WTF. hvem taler til mig. Griner...

    ville bare også nævne jeg selv har til dels den samme holdning som dem jeg har snakket med om det smiley


  • #23   17. jan 2012 Nu er det heller ikke alle der har den nødvendige viden til nogle af tingene, så hellere smide lidt penge på bordet så man ikke fucker bilen smiley

    Man behøver vel ikke være mekaniker for at gå op i biler.


  • #24   17. jan 2012 Pind helt seriøst, man skulle jo tro at du havde bygget de vildeste biler, lige indtil man ser din profil..

    jeg kan da godt følge dig til et vis punkt, men at kalde den Supra for samlebåndsbil er godt nok det underligste jeg har hørt, SELVOM jeg heller ikke bryder mig om den type biler..


  • #25   17. jan 2012 Carsten S:

    Der er ingen som bestemmer om man går op i biler smiley

    Men respektten for at bygge en bil er større hvis man selv er med til det og der kan ses, at manden virkelig knokler med over arbejde, evt. ekstra job for at få råd til at bygge sin drømme bil..

    For mig ryger respektten hvis man går op i banken tager et lån køre bilen ned og siger sådan vil jeg have den skal være. komme tilbage efter 1 måned og bilen er klar.. Så er min respekt til der stadig men ikke til ejeren..


  • #26   17. jan 2012 læser vmax. men kun nå der er noget i deres gør det selv sektion der er værd at læse. de gå ikke i bund med tingende men de forklare rimelgit om det hele. så man har en bedre forståelse så mo google hjælpe med de mere dybtegående dele af tingende.

    men ud over det så er jeg træt at vmax babes (som oftest er pyntedukker) babes og biler hænger ikke sammen. der jo bare en flotter form for k vinder og biler og detved alle er en dødssejler...
    syntes ogås de ofte tager billeder er fælge. eller andet geil uden at skrive om hved der laver det og hvad modelnavnet er...
    + de ting i der i gear og lir sektionen jo ikke er tester bare copypastet fra diverse sider. ville sku være fedt med en bedømmelse af ting de har testet


  • #27   17. jan 2012 det med om bilen er købt eller hjemme bygget er noget pi

    hvis en mand er dygtig til tal og kan lave kassen som revisore men ved begge hænder er skruet elendigt på. så dety sku da kun fedt han erkender det og få bygget sin drømme bil ude i byen. det gør da ikke bilen mindre fed at ejeren er håndværks. og mæssigt mongol.

    heller ovennævnte end de der folk der tror de kan alt og begynder at male hele kabinen i pang farver. smider de store chromfælge på fra hr. hansen det største car4zone skørtekit på den. kan godtvære han selv har samlet den men forhelvede den ville da ikke score ret mange point hos folk over 20år


  • #28   17. jan 2012 ketil l S:

    Giver dig ret. Selv gjort er ikke altid vel gjort og er det ikke lavet ordenligt mv. så er der heller ikke nogen respekt til ham for hans arbejde..

    Jeg kan da godt give en revisor respekt for hans arbejde som erhverv, men det er ikke ham som får min respekt når det kommer til den måde at bygge bil på. Jeg giver bilen respekt. Den kan jo godt være super fed, det har ikke noget med måde den er bygget på at gøre, men så er det bare heller ikke ham som får respekten smiley Desværre


  • #29   17. jan 2012 Der hvor jeg syntes kæden er sprunget af er hvor de folk der har kassen, smider pengene og siger lav den fed og vild, men som ikke har haft yderligere tanker bag det. Før i tiden var det spændende læsning at læse vmax, med girlpower osv. Alt det gode gik i vasken da maxpower og vmax blev det samme blad. Dog er det da fedt nok med alt det voldsomme der er med nu til dags, men det er bare ikke det samme i mit hoved.

  • #30   17. jan 2012 læste Vmax før girlpower. må sku indrømme at jeg stadig husker robins røde saxo med guld spild i lakken... det er dengang vmax var fedt. savner sku lidt de dybtegående indformationer om deres bil.
    de voldsomt geilede biler hørt til på bilmesser men jeg fortrækker biler der er stillede unikke og praktiske


  • #31   17. jan 2012 " Aabenhuus "

    Enig. Det er FOR normalt nu at se en styled bil med 1000 hk eller mere..

    Jeg syntes øjne og interessen savner noget andet.. Gerne hvor Vmax er nede på det plan hvor folk bygger biler. Altså garage vmax hvis man kan sige sådan. Noget hvor de ligesom er på det plan de fleste er på. Syntes det er fedt engang i mellem med lidt af veksling, med en hurtig bil på 1700 hk eller sådan og en fed bil, men ellers syntes jeg det kunne være fedt, at de var idt på samme plan som dem der køber bladene.


  • #32   17. jan 2012 Kan også være at det er fordi bg er så udbredt. Altså havde Kims supra været på forsiden for 10 år siden, havde jeg straks købt bladet. Men har set den her et utal af gange, så hvorfor smide pengene væk for det?!

  • #33   17. jan 2012 Jeg kan godt lide at folk sætter sig ind i tingene, det skyldes måske at jeg selv har samme interesse, folk der tror at man kan betale sig til at få anerkendelse har jeg ikke noget at tale med om.

  • #34   17. jan 2012 tommy p, vil det sige, at alt hvad du ejer er betalt..? og du aldrig har lånt penge, men ventet til du havde pengene.?

    for om man låner til bil/hus/rejse osv.. kan sku da være lige gyldigt.... og om man sætter sin bil afsted, til et stylings firma, kan da også være lige meget, alle kan ik ha fingerne skruet rigtigt på, men har en drøm alligevel, så er der noget andet de er gode til, feks. at sælge huse, og tjener sine penge på den måde....


  • #35   17. jan 2012 Pind, det har ikke nødvendigvis noget med anerkendelse at gøre.. En racerkører, bygger heller ikke sin egen bil.. eller betaler den for den sagsskyld.. Derfor kan den da stadig være spændende at læse om..

  • #36   17. jan 2012 Brian : Har ikke noget lån nu, men har da haft.. Jeg siger jo ikke de ikke må tage lån og lave bil, men er jeg bare ikke imponeret over ejeren med dem som laved bilen og bilen i sig selv smiley

  • #37   17. jan 2012 mærkelig tankegang..!! så det vil sige, hvis man bygger hus, og har en akitekt til at tegne det, og betaler for dette, så er det bare noget lort, men kun godt, hvis man har gået og lejet mure og tømmer selv, til trods for man er ulært tjener.. !!

  • #38   17. jan 2012 fedt brian... det ses jo også tit folk ikke anerkende nogle af de svenske biler eller nogle gulplade biler til traf. høre ofte folk sige "wow hvor er den flot. ejj og så den på svenske plader." eller f"lot vogn bare syndt den er på gule skilte"
    en mercedes E63amg med carbon trim er jo ikke lige frem gratis i sverige. og en bmw E39 stc med M trim og 4liters motor bliver jo ikke grimmer fordi den mangle bagsædet...


  • #39   17. jan 2012 jeg har det fint med gule skilte, vi er kun 2, så hvorfor så betale for mere, når muligheden er der.. sku da lige gyldigt... og om der er dk nummerplader på eller ej, kan også være lige meget, derfor kan man godt eje en fed bil, og så kommer den der.." ja så kan alle jo" jamen hvorfor gør folk det så ikke..? netop fordi, de ikke har råd til at ha en fed bil eks. en ford GT500 uden afgift stående+ at ha en hverdagsbil..... misundelse er en grim ting, siger jeg bare.. det er den eneste grund til, at folk er sån.

  • #40   17. jan 2012 Jeg synes heller ikke det er fedt med alle de københavnere der kører på prøveplader i bankens bil uden afgift, det er knap så fedt.

  • #41   17. jan 2012 kan sku da være lige meget om det er bankes bil, men tjener jo pengene, siden man kan ha råd til den, vi lever jo i det skøre dk, hvor man bliver belønet ved at ha gæld..:) i form af fradrag, har aldrig forstået det

  • #42   17. jan 2012 hva fanden sker der...? er det "taber agtigt" at tage et lån til sin bil? jeg har da aldrig hørt noget så banke lamt.... det kan sgu da være pisse ligegyldigt hvor pengene kommer fra...

  • #43   17. jan 2012 Folk må da låne alle de penge de har lyst til, når de skal købe og style deres bil. Lånte penge skal betales tilbage, så jeg ser ikke noget problem i det - ikke at jeg selv gad låne til det. Der hvor kæden hopper af, er netop når folk afleverer en bil, betaler og får den tilbage i pimpet udgave. Hvis man ikke selv har fantasien til at style sin vogn, så la' da vær'...

  • #44   17. jan 2012 Siger ikke det er taber, at tage etlån til en bil...

    Jeg har vel lov til at have respekt for, dem som bygger sine biler selv fordi de kan og fordi de gør det med de penge hvert måned. Ja det kan tage 3 år, at bygge på den måde, men det er respekt, at alt er betalt hvergang man laver noget.

    Det min holdning.

    Jeg syntes ikke det er flot af personen at have råd til en dyr bil , som er købt i Sverige og er på svenske plader eller en person har taget et lån i banken, fordi man ikke kan betale, det som det virkelig koster at bygge bil.. jo med et afdrag om måneden på 1500 kr..

    Man skal ikke finde penge til det i sit budget fordi man skal af med 15.000 kr måske tage ekstra arbejde for at få råd, man skal ikke på samme måde knokle for at finde råd til at bygge sin bil..

    Men uanset om bilen er svensk eller guleplader eller betalt via et bank lån så er bilen stadig fed, men respekten til Ejeren er væk. Det er min holdning.


  • #45   17. jan 2012 der er jo ingen der gidder at se poul og gunnar der har flækket en gamel kadett sammen hjemme i skuret mig inklusiv .. det skal jo være noget man gider at læse om

    så der de er jo nød til at holde en vis standard i det det finder da Holt jo for 10emails hverdag med folk der vil i deres blad ... så kan de jo ikke lave 4 side med en bil der endligt ikke er det værd ... (det koster jo at køre land og rige rundt)
    men at man så kan diskutere deres jounalistiske og skrive evner bag artiklerne er jo en anden sag ... ser selv primært billeder

    ps der er EN og kun EN artikel jeg syntes var god .. og det er den emd ronni hillmersons orange manta


  • #46   17. jan 2012 okey.... godt det ik er mange andre der har den indstilling.!!
    jeg fik en 3 plads i F&F for min gulplade chevy i 2010, og det fik jeg da ellers " respekt for" sagde de....:) samt da den var i vmax juni 2011.. med kommentaren " vi vil ha"... men okey.... hver sin mening


  • #47   17. jan 2012 Brian L:

    Det er også et lille tvist, for egentlig kan jeg godt syntes det er flot klaret selv om man låner pengene, men det er vel nok en holdnings sag smiley

    Giver dig også respekten. Lån er bare en nem måde at få sine drømme opfyldt på og skulle man give stjerne fra 1 til 10 ville du få 8 stjerne, fordi jeg gerne vil gemme de sidste stjerner til dem som virkelig knokler for at få deres drømme opfyldt..

    Men ja hver sin mening..


  • #48   17. jan 2012 Tommy P: Så bilen er mindre fed, fordi man har lånt pengene, frem for at tage overarbejde og spare pengene op. Må indrømme at jeg syntes dig og alle dine utallige indlæg herinde er dybt til grin.., men det er jo bare min mening. Iøvrigt er der da næppe nogen der kan se det fede i en 2-300hk NA Mitsubishi Sigma i Vmax.. (og nej, den her diskussion har intet med mine biler at gøre)

  • #49   17. jan 2012 Iøvrigt kan det for tiden være en bedre forretning at tage et lån, frem for at spare pengene op.., og en hurtig vej til ens drømme? Hvad er drømme værd, når man bliver 70 og ikke kan tørre røv på sig selv, eller hvis man bliver kørt ned imorgen?

  • #50   17. jan 2012 Anders N:

    Jamen du har dine meninger og det er da fair nok. At du ikke læser hvad jeg skriver før du begynder at komme med ting kunne jeg også have en mening om, men istedet for at skyde med ord efter dig, så vil jeg være så pædagogisk, at skrive det igen smiley

    Lån mv, gør ikke en bil mindre fed smiley

    Hvorfor skal du bestemme hvad jeg syntes?? Jeg siger bare at kunne jeg give 10 stjerne for arbejdet og resoekten til ejeren så ville jeg give ham som har arbejdet med sit projekt og knokklet for at tjene penge og lavet et flot arbejde 10 stjerne og dem som bare giver bilen til en og får lavet bilen 5 stjerne og til dem som bygger selv, men ikke gider at arbejde for at få råd 7 stjerner og i sær tilfælde måske 8 stjerner.


    Siger ikke man skal vente og spare op, siger bare hvad jeg giver mest respekt for..

    Jeg taler ikke om min egen bil og hvis olk ikke syntes det er godt gået eller andet, så fred være med det. Dem som betyder noget for mig har sagt hvad deres mening er og det er den der tæller, at du ikke bryder dig om den er jo din sag og der er sikkert en lang kø som ikke syntes om den og så kan du stille dig i den kø smiley Uanset hvad er jeg tilfreds og det er vigtigst for mig.

    Ang: mig og mine indlæg som er til grin hmm det er vel en smagssag, men heldigvis er der ingen regler der siger du skal bruge din tid på mine indlæg. Skulle du alligevel lande der, så beklager jeg, at fange din opmærksomhed i starten. Jeg ved ikke om du prøver, at trække mig ned på dit plan med udtalse om jeg er til grin, men i så fald, lykkes det ikke.
    Kan du have en forsat god aften smiley


  • #51   17. jan 2012 jeg laver også mit selv... helt fra bunden, samt låner ikke til det, heller ikke til bilen, men derfor synes jeg alligevel, det kan være lige meget, om pengene er lånt, eller hvor de kommer fra

  • #52   17. jan 2012 respekten er jeg sku lige glad med, bare jeg synes det er fedt, det jeg laver, så er jeg lige glad med andres mening,

  • #53   17. jan 2012 Brian L:

    Enig. Det vigtigste er man selv er glad for det man laver, så er det sku lige meget hvad fremmed folk syntes. Det er klart det er rart at høre man har lavet et godt stykke arbejde og det får man også afvide selvom pengene er lånt..



  • #54   18. jan 2012 Man sætter mere pris på en bil man har lagt tid i, end en man bare har købt.
    Jeg taler jo ikke kun om dem der låner sig til det, men generelt bare dem der betaler sig fra det, i håb om at få street-credit.

    Det er så fedt når sådan en tumpe ikke kan svare på spørgsmål om sin egen bil, jeg har set nogen stykker blive røde i hovedet af skam, det må satme og være pinligt.


  • #55   18. jan 2012 pind ..

    der er da forskel på om de prøve at bilde en ind at de selv har lavet det eller om de har købt sig til det ... er sku ikke så forsmået at jeg ikke kan give respekt til folk der har betalt sig fra en bil der er som de gerne vil have den ?? er du ?

    det er jo trodsalt ikke alle der har evner eller pladsen til at gejle bil vel


  • #56   18. jan 2012 HARTMANN
    Hvis man ikke har evnerne så får man heller ikke respekten, så må man sætte sig ind i tingene.

    Jeg har ingen respekt overfor folk der betaler sig fra en bil, for så at tage æren/respekten for arbejdet.


Kommentér på:
Fik svar tilbage vmax ang. deres blad.

Annonce