{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.740 visninger | Oprettet:

Fik sq´ svar fra Ekstrabladet ;oÞ {{forumTopicSubject}}

'Kære XXXXX,

Mange tak for din mail – jeg er rigtig glad for at du har taget dig tid til at skrive til os og jeg vil forsøge, at svare dig så godt jeg kan.

Grunden til at vi har lavet om på Side 9-konceptet for to år siden nu, er for bedre at kunne leve op til vores mantra om at Side 9-pigen er ”naboens datter”. Der er sket meget siden Side 9-pigen blev lanceret i 70’erne og siden da er det – desværre - blevet mindre moderne at stille op til topløs fotografering og publicering.

Derfor forsøger vi nu at imødekomme pigernes ønsker ved at gøre Side 9 mere nutidigt – vi skal have stilen til at svare til år 2010 for at få pigerne til at være med. Og det er selvsagt vigtigt, at de er med på vognen, da de udgør selve produktet.

Det var endt sådan, at mange af de piger der stillede op til Side 9 for år tilbage, var professionelle piger, som levede af at tage tøjet af. Det er der imidlertid ikke meget ”naboens datter” over, så derfor valgte vi at lave stilen om, for at tiltrække de helt almindelige, flotte danske piger. Det er lykkes i stor stil, og det er nu igen blevet populært blandt almindelige piger at stille op til Side 9 og det er vi rigtig glade for.

Jeg er dog ked af at høre, at det samtidig har betydet at du og nogle andre Side 9-fans har mistet interessen i Side 9. Vi stræber efter at finde et koncept til Side 9, som passer til tiden og som både I læsere og pigerne som stiller op, synes er fedt. Og der er altid plads til forbedring. Derfor kunne jeg godt tænke mig at spørge dig, om du vil deltage i en slags ekspertpanel for Side 9? I praksis vil det fungere således at jeg sender dig en række forskellige billedeksempler, som du så giver en skriftlig vurdering på. Er det noget du har tid og lyst til? Det kunne hjælpe os til at komme endnu tættere på den gyldne mellemvej, hvor alle Side 9-interessanter bliver tilgodeset.

De bedste hilsner,

XXXX'

Skal jeg påtage mig en sådan opgave fremover ?? :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik sq´ svar fra Ekstrabladet ;oÞ
Kommentér på:
Fik sq´ svar fra Ekstrabladet ;oÞ

Annonce