{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

niklas p
niklas p
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17

Drifting {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har hele mit liv godt ville have noget omkring bil ræs at gøre, men ved ikke hvordan jeg skal komme igang.

Jeg har tænkt på at gå gang i noget drift på bane

Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme igang?
jeg har tænkt mig at købe en skyline til det, da den skulle være meget god til det.
når man køre på bane behøver man så afgift på bilen og er der nogen regler om det evt en hjemmeside jeg kan læse mere omkring det, da jeg er meget interresseret på at komme igang!

Håber i kan hjælpe mig!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drifting
  • #1   7. feb 2012 1. en skyline er overkill til en rookie. en Mercedes W201 2.6´er eller BMW E30 325i strippet for vægt. og med spær er en helt fin måde at komme igang. heller begynde med en mindre bil som er nemt tilgængelige ang reservedele. og billige i indkøb for man for helt sikker smasket nogle ting..
    2. suckmesideways.dk mener jeg siden heder. for drifting

• #2   7. feb 2012 og så længe du kører på bane og på intet tidspunkt har din baneracer på offentlig vej så behøver du ikke afgift.

• #3   7. feb 2012 Jeg ville nu ikke vælge en skyline til det, hvis det var mig..
    den er alt for dyr i forhold til hvordan en ny begynder drifter.
    der blir sgu smadret en del..

Køb dig en gammel bmw og lav 200-250 hk ud af den så skal det nok gå.
    og så er det endda til at få dele til bilen inden for kort tid.

• #5   7. feb 2012 hvis du kan finde ud af at lave alt selv. så kan du godt få dig en bmw og få den drift klar for 20.000-30.000 kr.. Plus dæk, men du kan evt finde nogen brugte som du kan slide helt færdig? ellers er det altså mega dyrt...

• niklas p
    niklas p Tilmeldt:
    dec 2009

#6   7. feb 2012 jeg siger mange tak for hjælpen alle sammen!

jeg har nu været inde og læse en del på suckmesideways.dk og set alle videoerne og læst om ham driftkongen og set hans 21 min lange video.
    Keiichi Tsuchiya
    min budget er nok 40.000-50.000 som forældre måske giver, men kan måske godt komme op på 80.000. så det bare om de alle skal ryge på bilen eller lave en til 40.000 også bygge for 40.000.

men hvor mange HK kan man få sådan en Bmw op på siger i, da den skal have nogen heste for at gøre det ordentligt eller?

inden på suckmesideways.dk var der en del træf og dage i det jyske, men jeg er fra sydsjælland. så hvis evt nogen har noget omkring køge- kbh kunne det være FEDT!

i må undskylde hvis jeg er lidt uviden, men jeg er interresseret i det og læser meget og ser videoer fra idag så hvis i har mere så slå det op!:)

Endnu engang tak!

• niklas p
    niklas p Tilmeldt:
    dec 2009

#7   7. feb 2012 jeg har tænkt mig det kun skal være til bane og intet på vejen!
    og alt min økonomi som kun er su lige pt på det, men jeg går os snart igang med job. så jeg har en masse at brænde af, ved godt det ikke er det store, men det kommer til at gå til reserve dele, benzin, transport osv. altså små tingene også kan det være engang imellem den for opgraderinger.

• niklas p
    niklas p Tilmeldt:
    dec 2009

#9   7. feb 2012 okay.

men hvis jeg har 50000 hvad ville det så være en god drifter til ville i sige?
    hvor mange Hk skal sådan en god drifter ca have vil i sige?

• niklas p
    niklas p Tilmeldt:
    dec 2009

#10   7. feb 2012 hvad med en nissan 200sx?

• niklas p
    niklas p Tilmeldt:
    dec 2009

#11   7. feb 2012 kunne den her være god til at starte med? http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1320047

ved godt den er sat højt klar, men så er den os klar fra starten!

• #12   7. feb 2012 En Nissan 180sx s13, eller en Silvia s14 som min. Den har en kanon vægtfordeling til drift, samt den laver nemt og billigt 250hk+. Det ville jeg gå efter, det er desuden nemmere at stifte i noget der har kræfterne til det end en der har for få hk.

• niklas p
    niklas p Tilmeldt:
    dec 2009

#13   7. feb 2012 præcis!
    der skal være nogen HK til det:)

køre du silvia s14 drift?

• niklas p
    niklas p Tilmeldt:
    dec 2009

#14   7. feb 2012 FUCK din bil er fed!

• #15   7. feb 2012 Niks, min er på vejen, den får jeg bare smadret godt og grundigt hvis jeg kører drift i den. Dog kan den godt smiley Mange tak...

• niklas p
    niklas p Tilmeldt:
    dec 2009

#16   7. feb 2012 okay:) troede lige, tror den banker røv i drift!

Kommentér på:
Drifting

Annonce